|

واکنش معاون حقوقی باشگاه استقلال به محکومیت در ماجرای عزیزبیک آمانوف

معاون حقوقی و مدیر بین‌المللی باشگاه استقلال توضیحاتی را در مورد مجوز بازی آمانوف ارائه دادند.

لینک کوتاه کپی شد

حامد افضلی مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت آمانوف گفت: عزیزبک آمانوف حدود ۱۰ روز پیش از فدراسیون فوتبال ایران درخواست ITC کرد و فدراسیون از ما خواست که در این رابطه پاسخ بدهیم که ما اعلام کردیم این درخواست را رد می‌کنیم و فدراسیون هم این درخواست را به همین دلیل رد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ افضلی افزود: طبق قوانین فیفا، روند این است که بعد از هفت روز ITC به صورت اتوماتیک از طرف فیفا صادر می‌شود و بعد از آن باشگاه می‌تواند جهت حقوق خود، از آن بازیکن شکایت کند که تیم حقوقی باشگاه در حال تهیه لوایحی است تا از این بازیکن شکایت کند. اینکه برخی مدعی شکست استقلال در این ماجرا شده‌اند، به دلیل بی اطلاعی از روند و قوانین فیفا است.

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال نیز در خصوص صدور مجوز بازی عزیزبک آمانوف و اینکه گفته می‌شود این مساله شکستی برای باشگاه استقلال است، اظهار کرد: هیچ‌گونه رأیی توسط فیفا صادر نشده است. اصلا پرونده هنوز بررسی نشده، وقتی باشگاهی ITC را ریجکت می‌کند و نمی‌دهد، فیفا بعد از ۷ روز ITC را صادر می‌کند که بازیکن به بازی‌اش ادامه بدهد اما پرونده رسیدگی خواهد شد.

سمیعی تصریح کرد:‌ اگر رأی به نفع استقلال باشد که ان‌شاالله خواهد شد، جرایمی را برای خواندگان دعوی به همراه خواهد داشت. تأکید می‌کنم هیچ پرونده‌ای بررسی نشده، هیچ‌گونه رأیی هم صادر نشده است. به طور طبیعی بعد از گذشت ۷ روز پس از ریجکت توسط استقلال، خود فیفا ITC را صادر می‌کند تا بازیکن بیرون نباشد اما روند رسیدگی به پرونده را ادامه می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها