|

واکنش هوشنگ نصیرزاده به حضور خمز در تیم ملی!

مدیرعامل تراکتور هرگونه درخواست یا نامه فدراسیون به باشگاه تراکتور برای سرمربیگری پاکو خمز در تیم ملی را تکذیب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

هوشنگ نصیرزاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرمربیگری تیم ملی برای هر مربی افتخار بزرگی است اما تراکتور یک باشگاه خصوصی است و تحت فشار قرار نمی‌گیرد، اولویت اول خمز تراکتور و موفقیت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وی با تکذیب هرگونه درخواست یا نامه فدراسیون به باشگاه برای سرمربیگری خمز در تیم ملی، گفت:

تنها درخواستی که فدراسیون داشته از سوی کمیته آموزش بوده و آن هم در مورد برگزاری کلاس آموزشی مربیگری از سوی خمز برای مربیان ایرانی بوده است که باشگاه اعلام کرده حاضر است به شرط برگزاری این دوره در تبریز در تعطیلات عید نوروز با آن موافقت کند.

نصیرزاده گفت:

البته دینکا آلن مربی دروازه بانان تیم نیز مدرس بین المللی بوده و قرار است دوره‌ای با مدرسی وی در کشور مولداوی برگزار شود و این نشانگر حضور کادر فنی با دانش و مجرب در تیم تراکتور است.

وی اضافه کرد:

هواداران خاطر جمع باشند که تراکتور برای این فصل و فصل‌های آینده برنامه دارد و تمدیدهایی نیز با مربیان و بازیکنان صورت گرفته که رسانه‌ای نمی‌کنیم البته برخی تمدیدها نیز در آینده انجام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی همچنین به کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اشاره کرد و گفت:

در مورد نگهداری چمن بین ما و افراد بین المللی فعال در عرصه فوتبال، تفاوت نگرش وجود دارد، آقای خمز اصرار دارد که زمین مسابقه در سه نوبت قبل از گرم کردن بازیکنان، قبل از شروع مسابقه و بین ۲ نیمه به صورت فواره ای آبیاری شود.

نصیرزاده افزود:

این کار علاوه بر کمک به استحکام چمن، به روان تر شدن پاسکاری ها و حرکت بازیکنان نیز منجر می‌شود از این رو خمز درخواست کرده اگر مسئولان ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نمی‌توانند در سه نوبت چمن را آبیاری کنند تراکتور در بنیان دیزل بازی خواهد کرد.

وی اضافه کرد:

قسمت‌هایی از چمن یادگار دارای پستی بلندی است و این مانع از بازی روان بازیکنان می‌شود برای رفع این ایراد، از غلتک ۴۰۰ کیلویی استفاده می‌شود که خود اینکار نیز در برخی مواقع موجب خرابی چمن می‌شود و بازی بر روی چمن را سخت‌تر می‌کند.

نصیرزاده گفت:

البته مسئول ورزشگاه یادگار عنوان کرده که لوله‌های آبیاری زیر چمن ورزشگاه ترکیده و امکان آبیاری فواره ای وجود ندارد بر این اساس نمی‌توان امیدوار بود که چمن این ورزشگاه به این زودی ترمیم شود.

وی افزود:

استانداری نیز در تماسی که با من داشتند خواستار اعلام نظر باشگاه در مورد چمن این ورزشگاه شدند که من اعلام کردم خود خمز باید در این مورد اظهار نظر کند.

تیم فوتبال تراکتور با ۳۳ امتیاز از ۲۰ بازی در رده پنجم قرار دارد و فردا سه شنبه در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها