|

تمجید هافبک محبوب سابق استقلال از تیم ساپینتو

تیموریان: استقلال راه زیادی برای رسیدن به صدر جدول لیگ ندارد و امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن این اتفاق رخ بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

آندرانیک تیموریان اظهار داشت: استقلال در جام حذفی نمایش خوبی را مقابل ملوان به اجرا گذاشت. آبی‌پوشان شایسته پیروزی در این بازی بودند و به آنچه استحقاق و لیاقتش را داشتند رسیدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ وی افزود: استقلال در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است، اینکه آبی‌پوشان توانسته‌اند پنج پیروزی پیایپی به دست آورند اتفاق بسیار خوبی است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: استقلال در جام حذفی با بُردن ملوان یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شد، حالا این تیم به جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌ها صعود کرده است و به نظر من شایسته ترین و مدعی ترین تیم برای قهرمانی است.

تیموریان تصریح کرد: استقلال در لیگ برتر نیز آنها راه زیادی برای رسیدن به صدر جدول ندارند و امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن استقلال رتبه اول صعود کند.

وی گفت :فتح‌الله‌زاده زاده از مدیران با تجربه فوتبال ایران است مدیری که افتخارات زیادی را برای استقلال بر مقام آورده است تجربیات فراوانی دارد و به طور حتم بهترین فردی بود که می توانست بر صندلی مدیریت باشگاه استقلال بنشیند. وی ثابت کرده که همواره کارهای بزرگ می تواند انجام دهد و اتفاقات بزرگی را برای این تیم رقم می‌زند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها