|

دو تغییر احتمالی یحیی در ترکیب پرسپولیس

ترکیب اولیه پرسپولیس برای بازی با نفت مسجدسلیمان احتمالا دچار تغییرات مهمی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی با وجود برتری 4 گله تیمش در اصفهان مقابل سپاهان در جام حذفی، به‌دنبال چند تغییر و تحول در ترکیب ابتدایی پرسپولیس است و باتوجه به در پیش بودن 2 مسابقه حساس با تراکتور و سپاهان در لیگ برتر، به‌نظر می‌رسد گل‌محمدی درباره چند بازیکن کلیدی خود در مصاف با نفت مسجدسلیمان ریسک نمی‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ در روزهای گذشته دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل سرماخوردگی و مهدی ترابی به‌دلیل مصدومیت در تمرین پرسپولیس حضوری متناوب داشته‌اند و دور بودن آن‌ها از آمادگی ایده‌آل باعث شده تا احتمالاً در دیدار امروز با نفت مسجدسلیمان در ترکیب اصلی حضور نداشته باشند.

اعتماد دوباره «یحیی»؛ ابقای احتمالی «هنانوف»

علیرضا بیرانوند باوجود آنکه از روزهای آرمانی‌اش فاصله گرفته اما به‌دنبال درخشش برابر نفت مسجدسلیمان است تا بتواند به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها بازگردد. مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی بعد از گذراندن یک روز درخشان در اصفهان مقابل سپاهان، بار دیگر زوج خط دفاعی پرسپولیس را شکل خواهند داد و وحید امیری هم در نقش دفاع چپ جایگاه ثابتی در ترکیب سرخ‌پوشان دارد و مهم‌ترین معمای خط دفاعی پرسپولیس در سمت راست خط دفاعی است.

وحدت هنانوف در دیدار قبلی مقابل سپاهان، نمایش درخشانی داشت و سرماخوردگی دانیال اسماعیلی‌فر باعث شده تا هنانوف همچنان گزینه اول حضور در خط دفاعی باشد و به‌نظر می‌رسد که بازهم یحیی گل‌محمدی از مدافع تاجیکستانی از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس استفاده خواهد کرد. هر چند که در بازی قبلی، اسماعیلی‌فر در نقش هافبک راست به کار گرفته شد، اما احتمالاً او در مسابقه امروز نیمکت‌نشین می‌شود.

تصمیم احتمالی؛ ستاره مغضوب جانشین «ترابی»!

سینا اسدبیگی و میلاد سرلک زوج احتمالی پرسپولیس در میانه زمین هستند و احتمال ورود سروش رفیعی به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت به‌جای اسدبیگی وجود دارد و بعید نیست با یک سورپرایز ویژه، یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش را در مسابقه امروز چینش کند. محمد عمری بعد از حضور در نقش مهاجم در دیدار قبلی مقابل سپاهان، احتمالاً به پست وینگر بازخواهد گشت و از میان مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و سیامک نعمتی یک بازیکن به عنوان دیگر وینگر پرسپولیسی‌ها انتخاب می‌شود.

ترابی و اسماعیلی‌فر حضوری کامل و فعال در تمرینات اخیر پرسپولیس نداشته‌اند و این احتمال وجود دارد که یحیی گل‌محمدی با توجه به درخشش سیامک نعمتی در دیدار با سپاهان، از این بازیکن مغضوب در ترکیب تیمش استفاده کند تا پازل خط میانی سرخ‌پوشان پایتخت تکمیل شود. البته که گفته می‌شود کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا مهدی ترابی را به ترکیب اولیه سرخ‌ها در مسابقه امروز برسانند.

«پریرا» و اولین حضور در ترکیب اصلی؟

عیسی آل‌کثیر با گلزنی مقابل سپاهان توانست طلسم‌شکنی کند و برای اولین‌بار در بازگشت دوباره به پرسپولیس توانست گل بزند. این گلزنی باعث شد تا آل‌کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس باقی بماند و در شرایطی که شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سرخ‌پوشان پایتخت نیست، بازیکنانی مثل محمد عمری، امید عالیشاه و لیاندرو پریرا در دسترس یحیی گل‌محمدی هستند.

پریرا در بازی قبلی در نقش یار جانشین به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و توانست هم برای تیمش پنالتی بگیرد و هم چند موقعیت خوب گلزنی برای سرخ‌پوشان پایتخت ایجاد کرد. این آمادگی مناسب مهاجم برزیلی باعث شده تا احتمالاً او در مسابقه امروز برابر نفت مسجدسلیمان که از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد، برای اولین‌بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها