|

پدیده پرسپولیس در تاکتیک یحیی محو شد!

یک سال است مهدی عبدی برای پرسپولیس گل نزده و 18 هفته است که روی نیمکت می‌نشیند.

لینک کوتاه کپی شد

وقتی به عنوان یار جانشین در بازی رفت دربی در لیگ نوزدهم توسط کالدرون به بازی آمد و تک گل ۳ امتیازی تیمش را در بازی مقابل استقلال زد، تا گلزنی در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا و یک دربی دیگر خیلی طول نکشید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ مهدی عبدی راه هزار ساله را یک شبه طی کرد و تبدیل به مهاجم اول پرسپولیس شد. هر وقت بازی کرد موثر بود و حتی زمان هایی هم که به عنوان بازیکن ذخیره به بازی می‌آمد، کار خودش را به خوبی انجام می‌داد.

با این حال در این فصل شرایط برای این بازیکن کلا عوض شد و عبدی را فقط روی نیمکت پرسپولیس و البته شادی‌های بعد از گل همبازیانش می‌بینیم. عبدی آخرین بار ۱۸ بازی قبل و در هفته دوم لیگ مقابل فولاد در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و دیگر بعد از آن در ترکیب ثابت تیمش به میدان نرفت.

آنقدر ضعیف کار کرد که حتی در روزهای نبودن لوکادیا و مصدومیت دیاباته هم گل محمدی به او اعتماد نکرد و به عبدی فیکس بازی نداد. یحیی زمانی در مورد عبدی می‌گفت که او مثل پسرش است و آنقدر به او علاقه داشت که مانع از جدایی مهدی در نیم فصل شد.

با این حال در هفته‌های اخیر حتی فرصت بازی به عنوان بازیکن جانشین هم به او نرسیده و این مهاجم جایی در بین ۵ تعویض گل‌محمدی هم نداشته است. ماجرا وقتی عجیب می شود که بدانید، اوسمار ویرا مربی پرسپولیس،که در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان به جای گل محمدی شرکت کرده بود؛ حرف‌های عجیبی زد که قابل تامل است.

او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره مصدومیتهای متعدد شیخ دیاباته، از عیسی آل کثیر و لئاندرو پریرا به عنوان بازیکنانی نام برد که شرایط خوبی دارند و می‌توانند به جای دیاباته بازی کنند. ویرا در حالی از آل کثیر و پریرا نام برد که در صحبتهایش هیچ اشاره‌ای به مهدی عبدی نکرد. اینکه چه بلایی به سر عبدی آمده را نمی‌دانیم ولی چیزی که مشخص است، مهدی اولویت آخر کادرفنی پرسپولیس در خط حمله است و با این شرایط بعید است تا پایان فصل خیلی او فرصتی برای بازی کردن در ترکیب پرسپولیس به‌دست بیاورد.

گفتنی است از آخرین گل عبدی برای پرسپولیس هم مدت نسبتا زیادی می‌گذرد و او اسفند سال گذشته و در برتری ۱-۳ تیمش مقابل مس رفسنجان، موفق به دبل شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها