|

واکنش جالب کمیته استیناف به حکم ساپینتو!

براساس اعلام یکی از اعضای کمیته استیناف جلسه این کمیته برای رسیدگی به شکایت باشگاه استقلال فردا تشکیل می شود.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون، در ارتباط با شکایت باشگاه استقلال نسبت به رای محرومیت سرمربی پرتغالی این تیم اظهار داشت: این پرونده تازه در ابتدای این هفته به دست ما رسیده و چون اعضای کمیته هفته ای یک بار دور هم جمع می شوند در اولین فرصت این موضوع را به دقت مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ وی افزود: قرار است فردا (سه شنبه) همراه با قضات حاضر در کمیته در این باره گرد هم بیاییم و مستندات باشگاه استقلال و دلایل صدور این حکم از سوی کمیته انضباطی را به دقت مورد بررسی قرار بدهیم.

عضو کمیته استیناف در پاسخ به این سوال خبر ورزشی که آیا احتمال دارد با توجه به عذرخواهی ساپینتو و انشای حکم اولیه درباره کاهش دو جلسه ای حکم در صورت عذرخواهی، این اتفاق صورت بگیرد یا نه پاسخ داد:

ما به رای و نظر اعضای کمیته انضباطی احترام می گذاریم و همه موارد را به دقت مورد بررسی قرار خواهیم داد. ما تلاش خواهیم کرد تا اگر قرار است رایی تغییر کند حقی از کسی ضایع نشود نه استقلال و نه طرف مقابل استقلال. قطعاً در جلسه با دقت روی این موضوع اجماع خواهیم کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

دادرس در واکنش به این پرسش که آیا کاهش دو جلسه از محرومیت ساپینتو با عذرخواهی بدعتی برای موارد آینده نمی شود تا هر کس تخلف کند در نهایت با یک عذرخواهی حکم کمیته انضباطی را بشکند، گفت:

این حکم از سوی کمیته انضباطی داده شده و به آن احترام می گذاریم. من نباید جوابگوی این پرسش باشم. قطعا اعضای کمیته انضباطی خودشان می توانند در این باره توضیح بدهند. لابد شرایطی در این حکم دیده شده که این موضوع در دلش گنجانده شده است.

عضو کمیته استیناف تاکید کرد:

به طور کلی شأن و منزلت فوتبال ایران باید تحت هر شرایطی حفظ بشود. ما پیش از این هم کم مربی خارجی در فوتبال مان نداشتیم ولی قطعاً نباید طوری رفتار کنیم که جایگاه و حیثیت فوتبال کشورمان خدشه دار شود. با این وجود ما باز هم با دقت کامل موارد مورد بحث را بررسی خواهیم کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها