|

کُری پیشکسوت پرسپولیس برای استقلال و سپاهان

عباس آقایی: در لیگ هفتم اصلا باور نمی‌کردیم 4گل از استقلال اهواز بخوریم.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس پس از شکست تلخ مقابل تیم هوادار، در جام حذفی درخشان ظاهر شد و در اصفهان، سپاهان را حذف کرد. فوتبالدوستان به خوبی به یاد دارند تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار از روز نخست رقابت‌های هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ هفتم برابر استقلال اهواز متحمل شکستی سنگین شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ در پایان مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولس تهران و استقلال اهواز، در رختکن تیم پرسپولیس درگیری رخ داد. در حالی که در پایان مسابقه از حضور خبرنگاران در رختکن پرسپولیس ممانعت شد، صدای درگیری در رختکن پرسپولیس به گوش رسید و...

یکی از بازیکنان پرسپولیس در آن فصل عباس آقایی است.‌ هافبک تأثیرگذار پرسپولیس در لیگ هفتم ضمن اشاره به آن دیدار گفت: روز عجیبی بود و اصلا باور نمی‌کردیم ۴ گل از استقلال اهواز بخوریم. روح الله بیگدلی، مصطفی بیژنی، رضا طاهری و محمد فعال، گل‌های برتری استقلال اهواز را به ثمر رساندند و تنها گل تیم ما توسط فرزاد آشوبی به ثمر رسید. شرایط خاصی بود و یک مقدار هم در رختکن ما سروصدا و حاشیه ایجاد شد.

ی ادامه داد: پس از آن شکست تیم ما متحدتر شد و با مدیریت آقای حبیب کاشانی، پرسپولیس به سمت قهرمانی پیش رفت. حتی خوب به خاطر دارم که آقای افشین قطبی سرمربی تیم هم آچمز شده بود و در مصاحبه پس از بازی گفته بود که «نمی‌دانم باید با این تیم چه کار کنم». با این وجود آن باخت تلخ تلنگر به موقعی به تیم ما زد تا برای قهرمانی خیز بلند تری برداریم. از آن به بعد دیگر همه یکدل و هم قسم برای قهرمانی شدیم و بالاخره هم در هفته آخر و آن دیدار تاریخی مقابل سپاهان اصفهان به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

هافبک سابق پرسپولیس ضمن مقایسه آن دیدار با بازی اخیر پرسپولیس برابر تیم هوادار، یادآور شد: به نظرم شکست تلخ مقابل تیم هوادار هم چیزی بود که انگار پرسپولیس را شعله ور کرد. من با دیدن نمایش فوق العاده بچه‌ها جلوی سپاهان یاد لیگ هفتم و خودمان افتادم که ۴ گل از استقلال اهواز خوردیم ولی بعد از آن با روحیه‌ای مصمم تر لیگ را ادامه دادیم. حالا پرسپولیس هم نشان داد از دیدار با تیم هوادار درس عبرت گرفته و با تمرکز و روحیه مبارزه جویی بیشتر برابر سپاهان آن هم در اصفهان صف آرایی کرد. پرسپولیس شایسته پیروزی بود و در نهایت هم به آنچه می‌خواست رسید.

عباس آقایی در پایان به دیدار هفته بیست و یکم استقلال و سپاهان رقیبان اصلی پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: بازی‌های استقلال و سپاهان اصفهان در قائم شهر و اراک بسیار سخت خواهد بود. من احساس می‌کنم این دو تیم برابر نساجی مازندران و آلومینیوم اراک امتیاز از دست می‌دهند و این موضوع به سود پرسپولیس خواهد بود. پرسپولیس واقعا تیم تر از قبل شده و می‌تواند همچون لیگ هفتم، جام قهرمانی لیگ بیست و دوم را فتح کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها