|

یحیی گل محمدی در تیم ملی؟!

هشتمین گزینه فدراسیون برای هدایت تیم ملی مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

چند روز پیش مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در برنامه شب های فوتبالی اعلام کرد که ۷ گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار گرفته اند که عبارتند از ۱- ساکت الهامی، ۲- امیر قلعه نویی، ۳- جواد نکونام، ۴- فرهاد مجیدی، ۵- مهدی تارتار، ۶- حمید مطهری و ۷- حسین فرکی.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رمهدی تاج در مصاحبه امروز خود پیرامون این موضوع که آیا گزینه های داخلی تنها همین هایی است که نام برده شده یا نه گفت: مربیان ایرانی همین‌هایی هستند که گفتند اما یک یا چند گزینه دیگر هم پیشنهاد دادند. تمام فوتبالی‌ها ظرفیت فوتبال کشور، مربیان لیگ برتری و آنهایی که تیمداری می‌کنند را می‌دانند. یکی از مربیان خارجی هم همین سرمربی قطر است. برخی سرمربیان خارجی که در داخل کشور کار می‌کنند هم گزینه هستند. تیم ملی جای بهترین‌ها است و بهترین مربی هم باید برای این تیم انتخاب شود.»

گزینه هشتم تیم ملی کیست؟

او کسی نیست جز یحیی گل محمدی. هر مربی که انصراف می داد از یحیی گل محمدی نام برد و در نشست فردا نام این گزینه هم مورد بررسی قرار می گیرد.

با توجه به ۵ مربی ای که از حضور در تیم ملی انصراف داده اند، حالا یحیی گل محمدی و جواد نکونام گزینه های داخلی فدراسیون فوتبال به حساب می آیند. هر چند به نظر می رسد، در نهایت هدایت تیم ملی به یک مربی خارجی و احتمالا سانچس محول شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها