|

هدف اول مارک آندره تراشتگن!

تراشتگن، دروازه بان آلمانی تیم بارسلونا امیدوار به کسب جایگاهی مهم در تیم ملی است.

لینک کوتاه کپی شد

مارک آندره تراشتگن در فصل جاری لالیگا زیر نظر ژاوی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این دروازه بان آلمانی در این فصل لالیگا در 23 بازی موفق به ثبت 17 کلین شیت شده و فقط 8 گل دریافت کرده است. عملکرد فوق العاده تراشتگن در لالیگا می تواند باعث بهبود جایگاه او در تیم ملی آلمان و تبدیل شدنش به دروازه بان اول مانشافت شود. مارک آندره تراشتگن در این مورد گفت:

در حال حاضر مانوئل [نویر] مصدوم است. برای او آرزوی بهبودی هر چه سریع تر دارم و امیدوارم به سرعت به آمادگی کامل برسد. تا آن زمان، چیزهای زیادی تغییر خواهد کرد. فکر می کنم در طول چند سال اخیر عملکردی عالی داشته ام و آماده برداشتن قدم بعدی در تیم ملی هستم. البته که هدف من این است که شماره یک بارسا و تیم ملی باشم. تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیم کمک کنم.

  • فیکس شدن در یورو 2024:

البته که این مسئله هدف من است. می خواهم بازیکنی مهم در تیم ملی باشم. در نهایت همه چیز به عملکردم بستگی دارد، در نتیجه می خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم و سرمربی را متقاعد کنم.

  • بازگشت نویر به بهترین سطح خود پس از مصدومیت:

امیدوارم همین طور شود چون او دروازه بان بزرگ و فوق العاده ای است. امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشد و با قدرت به میادین بازگردد. پس از اتفاقی که برای نویر افتاد، به او پیام دادم و او نیز پاسخم را داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها