|

تلاش مهدی تاج برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس

رئیس فدراسیون فوتبال در تلاش برای دریافت مطالبات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

دو باشگاه پرطرفدار پایتخت، با مشکلات ریز و درشت مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. باشگاه استقلال که به خاطر پرداخت مطالبات استراماچونی با چالشی بزرگ روبروست و باشگاه پرسپولیس هم به خاطر تامین پول رو به فروش عطر آورده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر برای دریافت حق و حقوق بین‌المللی خودشان به خاطر تحریم‌های بانکی دچار مشکل جدی هستند و این درحالیست که مطالبات دو باشگاه از AFC‌ یا فیفا می‌تواند تا حد زیادی دغدغه‌های مالی سرخابی‌ها را برطرف کند.

اخیرا علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد در گفت‌وگو با مهدی تاج خواستار کمک فدراسیون برای دریافت مطالبات آبی‌ها از AFC شده است. باشگاه پرسپولیس نیز مطالباتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد و به همین خاطر مهدی تاج راهکاری را برای دریافت پول ایرانی‌ها در نظر گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با استفاده از ارتباطاتی که در AFC و همچنین با رئیس فدراسیون فوتبال قطر دارد، پیشنهاد واریز مطالبات سرخابی‌ها به فدارسیون قطر را مطرح کرده که به نظر می‌رسد این راه به زودی عملی خواهد شد.

بر این اساس با نظر موافق مسئولان AFC قرار است مطالبات باشگاه‌های ایرانی در اختیار فدراسیون فوتبال قطر قرار بگیرد و سپس با هماهنگی این فدراسیون، طرف ایرانی از طریق بانک‌های قطری این پول را دریافت کند.

درحال حاضر گفته می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال قطر برای انجام این کار مشکلی ندارند و در صورت موافقت بانک‌های قطری، راهکار فدراسیون فوتبال ایران عملی خواهد شد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی