|

انتخاب بیرانوند برای تیم ملی سرمربی استقلالی است!

علیرضا بیرانوند معتقد است که در حال حاضر تنها گزینه مناسب داخلی برای هدایت تیم ملی، نکونام است.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند که در تقابل با نفت مسجدسلیمان، پنالتی پیمان میری را مهار کرد تا به یکی از مهره‌های موثر پرسپولیس در جریان پیروزی در هفته بیست و یکم تبدیل شود، پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خیلی خوبی بود. در دقایق اول موقعیتی به حریف دادیم که تبدیل به پنالتی شد، اما خدا را شکر تبدیل به گل نشد و سپس بازی را در دست گرفتیم. یک بازی مهم بود و بعد از بازی جام حذفی برابر سپاهان، خیلی به این برد نیاز داشتیم. دو سه بازی در لیگ امتیاز از دست داده بودیم و این بازی خیلی مهم بود. حالا خودمان را برای بازی آینده مقابل تراکتور آماده می‌کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دروازه‌بان پرسپولیس در واکنش به اینکه پاس‌های رو به عقب به او در چند بازی خطرناک شده‌اند، گفت: یک اتفاقی افتاده من خدا را شکر می‌کنم؛ این مسئله سال‌های قبل در ایران نبود که خیلی با گلر بازی کنند. اگر نگاه کنید تمام تیم‌های اروپایی این کار را با دروازه‌بان‌شان انجام می‌دهند و من خیلی خوشحالم که این اتفاق را خودم برای فوتبال ایران شروع کردم و الان می‌بینم که گلرهای دیگر هم این کار را انجام می‌دهند و به آن‌ها تبریک می‌گویم؛ باید همین‌طور رو به جلو حرکت کنند.

کد خبر : 1872891 | 08 اسفند 1401 ساعت 20:09 | 4.9K بازدید | 4 دیدگاه

تعجب کردم که چرا آقا یحیی گزینه نیست؟

بیرانوند: من را سرمربی موقت تیم ملی کنید!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس معتقد است که در حال حاضر تنها گزینه مناسب داخلی برای هدایت تیم ملی، جواد نکونام است.

بیرانوند: من را سرمربی موقت تیم ملی کنید!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که در تقابل با نفت مسجدسلیمان، پنالتی پیمان میری را مهار کرد تا به یکی از مهره‌های موثر پرسپولیس در جریان پیروزی در هفته بیست و یکم تبدیل شود، پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خیلی خوبی بود. در دقایق اول موقعیتی به حریف دادیم که تبدیل به پنالتی شد، اما خدا را شکر تبدیل به گل نشد و سپس بازی را در دست گرفتیم. یک بازی مهم بود و بعد از بازی جام حذفی برابر سپاهان، خیلی به این برد نیاز داشتیم. دو سه بازی در لیگ امتیاز از دست داده بودیم و این بازی خیلی مهم بود. حالا خودمان را برای بازی آینده مقابل تراکتور آماده می‌کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در واکنش به اینکه پاس‌های رو به عقب به او در چند بازی خطرناک شده‌اند، گفت: یک اتفاقی افتاده من خدا را شکر می‌کنم؛ این مسئله سال‌های قبل در ایران نبود که خیلی با گلر بازی کنند. اگر نگاه کنید تمام تیم‌های اروپایی این کار را با دروازه‌بان‌شان انجام می‌دهند و من خیلی خوشحالم که این اتفاق را خودم برای فوتبال ایران شروع کردم و الان می‌بینم که گلرهای دیگر هم این کار را انجام می‌دهند و به آن‌ها تبریک می‌گویم؛ باید همین‌طور رو به جلو حرکت کنند.

 

وی افزود: امیدوارم اتفاقی رخ بدهد که دروازه‌بان‌های ایران هم بتوانند بازی کنند، چون در همه تیم‌های اروپایی با دروازه‌بان‌ها بازی می‌کنند و شما هیچ‌وقت ندیده‌اید دروازه‌بان پاس اشتباه ندهد یا بازیکن پاس اشتباه به دروازه‌بان ندهد. این جزو فوتبال است. باید این را ادامه بدهیم و به نظرم خیلی به فوتبال ما کمک کرده است و می‌بینید که چقدر به روند بازی پرسپولیس هم کمک می‌کند. خدا را شکر می‌کنم که یک چیزی را از آن طرف به این طرف آوردیم و انجام می‌دهیم. ان‌شالله اتفاق خوبی رخ بدهد.

بیرانوند در خصوص روند انتخاب سرمربی تیم ملی و غیبت یحیی گل‌محمدی در بین اسامی بیان کرد: تمام مربیان ایران مربیان بزرگی هستند و خود من تعجب کردم که چرا آقای یحیی گل‌محمدی جزو این لیست نبود. به هر حال طبیعی هم بود که آقای یحیی جزو لیست نباشد و من این را می‌دانست. به نظرم اتفاق خوبی نبود. شما وقتی که از مربی برنامه بخواهید، یعنی هیچ برنامه‌ای برای سرمربیان ایرانی در تیم ملی ندارید. با همه احترامی که برای آقای تاج قائلم به نظرم همه این‌ها شو (نمایش) بود و هر چه زودتر باید سرمربی تیم ملی انتخاب شود. الان تنها تیمی که سرمربی ندارد ما هستیم و امروز هم نهم است و بیست و هفتم اردوی تیم ملی آغاز می‌شود.

1806475

او در واکنش به اینکه از نظر او بهترین گزینه چه کسی است گفت: به نظرم خودم مربی موقت تیم ملی برای فیفادی باشم تا ان‌شالله بعد از آن مشخص شود. به نظرم این اتفاق خوبی است.

بیرانوند در پاسخ به اینکه سرمربی ایرانی را برای تیم ملی مناسب‌تر می‌داند یا سرمربی خارجی بیان کرد: من قبلا هم گفته‌ام. به نظرم در حال حاضر که همه انصراف داده‌اند، گزینه مناسب آقا جواد [نکونام] است. ایشان هم یک کاپیتان قوی برای تیم ملی بود و یک مربی قوی هم هست که در این چند سال کارش را دیده‌اید. با توجه به اینکه ایشان رکورددار بازی‌های ملی ما هستند و چهار جام جهانی بازی کرده‌اند، انتخاب خیلی خوبی برای تیم ملی ایران هستند؛ البته از بین کسانی که تا الان مانده‌اند. مربیان دیگر که انصراف داده‌اند، اما به نظرم آقای تاج باید امشب تصمیم بگیرد و فردا سرمربی تیم ملی را انتخاب کند که در این دو هفته بتواند به بازیکنانی که باید دعوت شوند، دعوت‌نامه و آمادگی بدهند که خدایی نکرده مصدوم نشوند و به بدن‌شان رسیدگی کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها