|

اولتیماتوم پیروانی به صدا و سیما

سرپرست پرسپولیس می‌گوید نامزدهای ایرانی هدایت تیم ملی باهوش‌تر از مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی سه بر صفر سرخپوشان مقابل شاگردان رضا عنایتی در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی گفت: تبریک می‌گویم به هواداران بابت برد امروز. یک تبریک به تیم خوب نفت مسجد سلیمان و یک تبریک هم بابت اینکه امروز یکی، دو هزار تومان دلار پایین آمد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او سپس با دیدن خنده خبرنگاران ادامه داد: می‌بینم که می‌خندید. خبر خوبی است. یک گلایه دارم از قضاوت‌هایی که برای ما می‌شود. باور کنید امروز بردیم ولی قضاوتی نبود که ما در آزادی توقع داشته باشیم. دو، سه صحنه خیلی مشکوک وجود داشت. امیدوارم این اتفاقات تمام شود. هفته گذشته هم به آقای افشاریان شخصا گفتم که اگر ما امسال دو بازی سود کرده باشیم، دوازده مسابقه ضرر کرده‌ایم. خواهشم این است که رسیدگی بهتر شود چون ما ضرر می‌کنیم.

پیروانی سپس با گلایه از صدا و سیما حرف‌هایش را از سر گرفت: یک گلایه هم دارم از صدا و سیما. یک سری برنامه‌های غیر تخصصی و یک سری مجریانی که برای دیده شدن صحبت‌هایی می‌کنند؛ به ویژه درباره آقای گل‌محمدی و تیم مردمی پرسپولیس. این آخرین اولتیماتوم است. مرتبه بعدی طور دیگر صحبت می‌کنم. یک مجری اجازه ندارد برنامه‌ای که مخاطب ندارد با مزه انداختن، تیکه انداختن و خود‌شیرینی کردن بخواهد دیده شود. این تیم پرسپولیس است و نه شما و نه هیچ کس دیگر اجازه ندارد به باشگاه، پیشکسوت باشگاه، به هوادار باشگاه، به بازیکن باشگاه یا مربی باشگاه بی‌احترامی کند. گلایه‌مندم از آقای جبلی. یک سری برنامه‌ها برای دیدن شدن این کارها را می کنند. لحنم لحن خوبی است. مرتبه بعدی طور دیگری صحبت می‌کنم.

 

از پیروانی درباره دلیل عدم حضور یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری پرسیدند که سرپرست پرسپولیس گفت: آقا یحیی یک سری مشکلات و بحث‌ها دارند که می‌گوید اگر بیایم باید یک سری حرف‌ها را بزنم. می‌گوید بهتر است نیایم ولی خیلی از تیم‌ها مربیانشان نمی‌آیند. نمی‌دانم اسمش را باید چه چیزی بگذاریم. نه پیش از مسابقه و نه بعد از مسابقه می‌آیند، ولی آقای گل محمدی تا دو هفته پیش هم قبل و هم بعد بازی می‌آمدند. وقتی هیچ برخوردی، هیچ اتفاقی٬ هیچ تصمیم‌گیری‌ای نمی‌شود، مطمئن باشید ما هم مثل بقیه تیم‌ها می‌شویم.

از پیروانی درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال پرسیده شد و او این‌طور به این سوال و همین‌طور حضور یحیی گل محمدی در میان گزینه‌های هدایت تیم ملی صحبت کرد: آقای گل‌محمدی از نظر من بهترین مربی ایران است و تبریک می‌گویم به کسانی که چنین انتخابی کرده‌اند. من فکر می‌کنم بازی با اسم‌ها هست. این‌ها انتخابشان را کرده‌اند ولی حالا آمده‌اند این گزینه‌ها را مطرح کرده‌اند. من خوشحالم ایرانی‌ها متوجه شدند و رو دست نخوردند. طریقه انتخاب کردن که هفت نفر اسم بدهند و بگویند برنامه بدهید و از این داستان‌ها .. نه چنین چیزی نیست. فکر می‌کنم مربیان ایرانی باهوش‌تر از آن‌ها بودند. مطمئن باشید اگر اسمی هم از آقای گل‌محمدی بوده، این‌قدر پرسپولیس را دوست دارد و این‌قدر روی تیم تعصب دارد، مطمئن باشید هدفی برای رفتن به تیم ملی نداشت.

سرپرست پرسپولیس در مورد گله هواداران از قیمت بلیت‌ها عنوان کرد: ان‌شاءالله قیمت بلیت‌ها پایین بیاید. الان مشکل اصلی این است که 5 درصد استادیوم یعنی 5 هزار نفر را می‌گویند. بحث این است که تعداد باید بیشتر شود. باشگاه روز گذشته نامه زده و درخواست کرده، ان‌شاءالله توافق کنند. اگر قرار است حداکثر هواداران بیایند طبقه بالا که کسی نمی‌تواند بنشیند و هشت سکو هم خراب است. اگر قرار است نسبت به آنچه که هست محدودیت بگذارند مطمئن باشید باشگاه تلاش می‌کند اگر اجازه ورود بدهند قیمت بلیت‌ها پایین بیاید. فوتبال با هوادار زنده است به خصوص هوادار پرسپولیس، حالا خیلی‌ها شعار می‌دهند که ما بیشترین هوادار را داریم، نه، هر کجا برویم مطمئناً پرطرفدارترین تیم هستیم. لذتی که بردن در کنار هوادار دارد قابل مقایسه با هیچ چیزی نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها