|

پیروزی تیم حقوقی باشگاه استقلال در پرونده بزرگ!

تیم حقوقی باشگاه استقلال در پرونده شکایت باشگاه سانتاکلارا برنده شد.

لینک کوتاه کپی شد

آنهایی که پیگیر خبرهای مربوط به باشگاه استقلال هستند به خاطر دارند که با توجه به عدم موفقیت باشگاه استقلال در انتقال قسط پایانی قرارداد قرضی محبی و شکایت باشگاه سانتاکلارا از آبی ها، هواداران استقلال در ماه های گذشته روزهای پر استرسی را سپری می‌کردند و هر لحظه منتظر بودند تا محبی از استقلال برود اما حالا مثل اینکه خطر رفع شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ داستان از این قرار است که در قرارداد منعقد شده بین باشگاه استقلال و سانتاکلارا ذکر شده بود، در صورتی که حتی یک قسط از این انتقال قرضی پرداخت نشود، قرارداد محبی با استقلال فسخ می شود و بازیکن باید به سانتاکلارا بازگردد و همچنین کل مبلغ قرارداد دریافت خواهد شد و ۶۰۰ هزار دلار به عنوان وجه التزام هم باید به باشگاه بلژیکی پرداخت شود.

با این حال آنطور که مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر خبر داد تیم حقوقی این باشگاه موفق شده آبی‌ها را از یک جریمه مالی سنگین نجات دهد.

اطلاعاتی که به خبرنگار فوتبالی رسیده نشان می دهد که صحبتهای فتح‌الله‌زاده در برنامه فوتبال برتر واقعیت دارد و باشگاه استقلال در پرونده شکایت باشگاه سانتاکلارا بابت انتقال قرضی محمد محبی به پیروزی رسیده و آبی ها تنها باید تتمه این انتقال قرضی(۱۵۰ هزار دلار) را که ۹۰ هزار دلار آن به حساب باشگاه پرتغالی نشسته است، به همراه چیزی حدود ۱۵ تا ۱۰ هزار دلار جریمه بابت تاخیر، پرداخت کنند.

همچنین لازم به ذکر است که با توجه به پیروزی استقلال ر این پرونده، محبی تا پایان فصل در جمع آبی‌ها می‌ماند و خبری از پرداخت وجه التزام ۶۰۰ هزار دلاری هم به سانتاکلارا نیست.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها