|

توضیحات ستاره رئال در خصوص رای دادن مسی!

داوید آلابا در مورد دلیل رای به مسی که جایزه بهترین بازیکن سال 2022 را از سوی فیفا دریافت کرده توضیح داده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

این جوایز با رای مربیان هر تیم ملی، کاپیتان تیم‌های ملی، یک خبرنگار منتخب از هر کشور و رای هواداران اهدا می‌شود و هر یک از این چهار گروه، سهم یکسان 25 درصدی در این آرا دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ فیفا نیز هر سال پس از اعلام برندگان جوایز، جزئیات آرا را منتشر می‌کند و طبق آن مشخص می‌شود که هر کاپیتان یا مربی به چه کسی رای داده است. موضوعی که به نظر می‌رسد اکنون برای  داوید آلابا  بازیکن  رئال مادرید  و کاپیتان  تیم ملی اتریش  دردسر ساز شده باشد.

  • همچنین بخوانید:  هواداران رئال مادرید خشمگین از داوید آلابا؛ چرا به جای بنزما به مسی رای دادی؟

آلابا به عنوان کاپیتان تیم ملی اتریش به ترتیب به لیونل مسی ، کریم بنزما و کیلیان ام باپه رای داده است. موضوعی که باعث عصبانیت شدید هواداران رئال مادرید شده و آن‌ها از اینکه چرا او، مسی را بالاتر از هم تیمی‌اش بنزما قرار داده به شدت انتقاد کرده‌اند و حتی خواستار جدایی آلابا از باشگاه‌شان شدند. از روز گذشته،  «AlabaOut#»  در شبکه‌های اجتماعی توسط آن‌ها ترند شده است. در نهایت هجمه و توهین‌ها از سوی هوادران آنقدر زیاد شد که آلابا تصمیم گرفت در این‌باره توضیح دهد و بیانه‌ای از خود در شبکه‌های اجتماعی‌اش نظیر اینستاگرام و توئیتر منتشر کند.

 

در مورد جایزه د بست فیفا:


تیم ملی اتریش به عنوان یک تیم به این جایزه رای می‌دهد و من به تنهایی این کار را نمی‌کنم. همه اعضای شوری تیم می‌توانند رای دهند و به این شکل، تصمیم گیری شد.

همه به خصوص کریم می‌دانند که من چقدر او و عملکردش را تحسین می‌کنم و بارها گفته‌ام که او برای من، بهترین مهاجم جهان است و بدون شک، هنوز هم همین طور است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها