|

قرارداد کدام ستاره استقلال چند برابر شده است؟

بازیکنی که فتح الله زاده مدعی شد با افزایش چند برابری قرارداد روبرو شده، پدیده آبی ها است.

لینک کوتاه کپی شد

علی فتح الله زاده شب گذشته با حضور در برنامه فوتبال برتر در مورد مسائل مختلفی در استقلال صحبت کرد. او در بخشی از صحبت هایش بدون اینکه نامی ببرد، از چند برابر شدن قرارداد یک بازیکن جوان گفت و از نحوه عقد قرارداد با او انتقاد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مدیرعامل استقلال در این باره گفت:

ما یک بازیکن جوان داریم که قرارداد سه ساله داشته و در سال اول یک میلیارد، سال دوم یک و نیم و سال سوم چهار میلیارد قراردادش بوده است. آمده‌اند و قرارداد جدید چهار ساله با او بسته‌اند. یک میلیاردش شده پنج میلیارد، یک و نیم میلیاردش شده هفت میلیارد و دو میلیاردش شده نه میلیارد تومان. سال آخرش هم شده ۱۱ میلیارد. چطور این قدر افزایش ممکن است؟ بر اساس کدام کتاب اقتصاد این کار را کرده‌اید؟ او وقتی وارد لیست بزرگسال شود، شاید مربی یا مدیر بعدی او را نخواهد.

پیگیری خبرنگار ما نشان می دهد بازیکن مورد نظر علی فتح الله زاده، سبحان خاقانی است، بازیکنی که در لیگ بیستم به تیم بزرگسالان استقلال اضافه شد و مصطفی آجورلو در ابتدای فصل قرارداد او را افزایش داد. فرهاد مجیدی اعتقاد زیادی به سبک بازی سبجان خاقانی داشت و در بازی های زیادی از او استفاده می کرد.

روز گذشته در رسانه طرفداری نوشتیم باشگاه استقلال از وارد کردن نام سبحان خاقانی به لیست خودداری کرده است و حالا علی فتح الله زاده شب گذشته از دلیل این اقدام پرده برداشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها