|

سر دادن شعار علیه تیم استقلال در قائمشهر

ساپینتو سرمربی استقلال پیش از آغاز دیدار با نساجی، از هوادار نابینای این تیم به گرمی استقبال کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ تعداد زیادی از هواداران استقلال ‌مقابل درِ ورودی ورزشگاه شهید وطنی تجمع کرده بودند و هنگامی که آبی‌پوشان قصد ورود به ورزشگاه را داشتند به سختی توانستند از میان هواداران‌شان به داخل ورزشگاه بروند.

 ریکاردو ساپینتو و بازیکنان  به داخل زمین آمدند و از کیفیت زمین چمن بازدید کردند.

 زمانی که اعضای تیم فوتبال استقلال در رختکن بودند، یک هوادار نابینای استقلالی، به رختکن آبی‌ها آمد و مورد استقبال ساپینتو بازیکنان این تیم قرار گرفت.

 هنگامی که استقلالی به زمین آمدند، هواداران نساجی اقدام به سر دادن شعار معروف علیه آبی‌ها کرده و شش گل دربی سال ۱۳۵۲ را یادآوری کردند. هواداران استقلال هم با نشان دادن عدد ۴ حرکت هواداران نساجی را تلافی کردند.

 هواداران استقلال که در کنار جایگاه ورزشگاه قرار داشتند، هنگام گرم کردن شاگردان ساپینتو، به طور ویژه سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌پوشان را تشویق کردند و سنگربان آبی‌ها هم با رفتن به سمت سکوهای تماشاگران، از هواداران استقلال تشکر کرد. هواداران استقلال بازیکنان دیگر از جمله روزبه چشمی و ارسلان مطهری و... را هم تشویق کردند.

سر دادن شعار «شش‌تایی‌ها» علیه استقلال در قائمشهر/ ابراز علاقه ساپینتو به هواداران

 زمانی که هر دو تیم برای گرم کردن به زمین آمده بودند، بلندگوهای ورزشگاه با پخش موسیقی و شعارهایی سعی داشت باعث بالا رفتن روحیه و انگیزه بازیکنان نساجی شود.

 مثل سایر دیدارهای نساجی در ورزشگاه وطنی، پیراهن بزرگی از این تیم روی یکی از سکوها نصب شده است.

 در بخشی از ورزشگاه، هواداران برای نشستن روی صندلی‌ها با مشکل مواجه بودند چون صندلی‌ها آب گرفته بود و تماشاگران با دست اقدام به پاک کردن صندلی کردند.

 در مراسم پیش از آغاز بازی، ساپینتو با دو هوادار معلول عکس یادگاری گرفت و سیدحسین حسینی هم همراه هوادار نابینا به زمین آمد. هوادار استقلالی در هنگام انتخاب زمین و توپ هم در کنار کاپیتان استقلال قرار داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی