|

پنالتی استقلال در بازی نساجی سوخت؟!

کارشناس داوری به این نکته اشاره کرد که داور دیدار استقلال و نساجی در چند صحنه می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

در خصوص اینکه عملکرد عراب‌براقی را در بازی استقلال و نساجی چگونه دید، گفت: چیزی که مشهود است اینکه در دقیقه ۱۹ بازی مهرداد عبدی باید اخطار می‌گرفت، همچنین در دقیقه ۲۳ شماره کریم اسلامی اجازه به بازیکن استقلال نداد تا بازی را شروع کند و حتما طبق قانون باید داور به او اخطار می‌داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از آنا؛ وی افزود: دقیقه ۳۵ خطایی یامگا انجام نداد و از این‌رو هم دادن کارت به او بی مورد بود. در یکی دیگر از صحنه‌ها روزبه چشمی خطایی که مرتکب شد کاملأ درست بود اما با این وجود مستحق دریافت کارت نبود. یا حتی در دقیقه ۷۳ شماره ۱۰ نساجی خطای شدیدی روی محبی انجام داد که باز هم داور به بازیکن حریف کارت نشان نداد که به نظرم نیاز بود به بازیکن حریف یک کارت زرد داده شود.

کارشناس داوری درباره اینکه آیا صحنه خطا روی قائدی پنالتی بود یا خیر، گفت: حقیقت امر این است که تصاویر آهسته تلویزیونی چندان مشخص و گویا نبود که بتوانیم تشخیص دهیم که آیا خطایی روی قائدی صورت گرفته یا خیر و به همین دلیل هم سخت است که بگوییم آیا آن صحنه پنالتی بوده است یا خیر. معتقدم اگر بازیکن نساجی پا روی بازیکن استقلال گذاشته باید هم پنالتی اعلام و هم به بازیکن نساجی کارت زرد داده می‌شد و اگر هم شبیه‌سازی انجام داده که باید کارت می‌گرفت. اگر در این صحنه فعل و انفعالی داخل محوطه جریمه نساجی رخ داده باشد بدون شک برای داور بد خواهد شد.

رودنیل در پایان اظهار داشت: در مجموع داور قضاوت بدی نداشت و به صحنه‌ها نزدیک بود. در ۲ صحنه آخر هم بازیکنان استقلال معتقد بودند توپ به دست بازیکن نساجی برخورد کرده که از نظر من هیچگونه برخوردی توپ به دست نداشت و ادامه بازی کاملأ درست بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها