|

ستایش پدیده رئال مادرید از رونالدو

هافبک جوان رئال مادرید در پستی به ستایش از رونالدو پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ دانست.

لینک کوتاه کپی شد

اورلین شوامنی یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال فرانسه است که در رئال مادرید بازی می‌کند. شوامنی علاقه زیادی به کریستیانو رونالدو دارد و او را الگوی خود می‌داند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ این بازیکن فرانسوی پستی را در ستایش از رونالدو منتشر کرد و نوشت: «هر اتفاقی که رخ دهد تو برای من بهترین هستی. در هر حالت تو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهانی.»

کریستیانو رونالدو بعد از سال‌های حضور و درخشش در فوتبال اروپا تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود. او با پیراهن النصر نمایش خیره‌کننده‌ای داشته است؛ به طوری که در سه بازی هشت گل برای این تیم عربستانی به ثمر رسانده است تا برای کسب آقای گلی شانس بسیار بالایی داشته باشد؛ هر چند که در نیم‌فصل دوم به لیگ عربستان پیوسته است.

رونالدو به‌تازگی عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ عربستان را کسب کرد. این فوق ستاره پرتغالی با پیراهن تیم‌های بزرگ منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس به میدان رفته است اما بدون شک بهترین دوران او به حضورش در رئال مادرید برمی‌گردد که توانست رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند. او بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید در لیگا و لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها