|

کُری ستاره پرسپولیس برای لیگ برتری ها؛ همه 27 امتیاز را می خواهیم!

مهدی ترابی موفق شد در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل را به ثمر برساند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی ترابی با وجود دادن ۵ پاس گل در این فصل، تا قبل از بازی این هفته مقابل نفت مسجد سلیمان نتوانسته بود برای پرسپولیس گلزنی کند. موضوعی که به سوژه انتقادات پرسپولیسی‌ها علیه این بازیکن تبدیل شده بود و خیلی‌ها به نمایش هفته‌های اخیر ستاره ملی پوش پرسپولیس انتقاد کرده بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ از آخرین گل ترابی برای پرسپولیس بیشتر از یکسال گذشته بود ولی در نهایت پای وینگر تکنیکی پرسپولیس در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان شکست و طلسم گل نزدن این بازیکن بالاخره شکست. درحالی این اتفاق برای ترابی افتاد که او یکی از زیباترین گل‌های فصل را به ثمر رساند.

ترابی با یک حرکت انفرادی و با جا گذاشتن چند بازیکن حریف و یک ضربه فنی و دقیق توپ را به درون دروازه فرستاد و گل دو تیمش را در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند. ترابی بعد از بازی خیلی تمایلی به صحبت نداشت ولی موفق شدیم چند دقیقه ای با او در خصوص بازی و گل زیبایی که به ثمر رساند، صحبت کنیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی مقابل نفت مسجد سلیمان چطور بود؟

بازی خوبی بود. خداراشکر توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و به ۳ امتیاز این بازی خانگی برسیم. شرایط بازی‌ها و جدول به گونه ای است که نباید در این بازی امتیاز از دست می‌دادیم. تیم حریف هم نمایش خوبی داشت ولی فکر می‌کنم ما خیلی بهتر کار کردیم و مستحق برد بودیم.

شاید اگر پنالتی حریف در ابتدای بازی گل می‌شد، شرایط خیلی فرق می‌کرد. اینطور نیست؟

بله خب در فوتبال هرچیزی ممکن است. آن‌ها خیلی زود پنالتی گرفتند ولی خوشبختانه بیرانوند عالی کار کرد و توانست پنالتی را بگیرد. سیو علیرضا به نوعی ما را به بازی برگرداند و بعد از آن توانستیم به بازی مسلط شویم. حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم ولی خب فکر می‌کنم پیروزی خوبی بود و این برد مبارک هوادارانمان باشد.

گل فوق العاده زیبایی هم زدی و به نوعی طلسم گل نزدن‌هایت در این فصل هم شکست. در مورد این گل چه صحبتی داری؟

خب خداراشکر که توانستم برای تیم محبوبم گلزنی کنم. زحمت همه بچه‌های تیم بود و قسمت بود که در این بازی من گل بزنم. گلزنی همیشه برای پرسپولیس لذتبخش است و گلم را به همه هواداران عزیز پرسپولیس تقدیم می‌کنم. البته این را بگویم واقعا اینکه من یا بازیکن دیگری گل بزند اصلا مهم نیست و در تیم ما چنین چیزهایی اهمییت ندارد. تنها چیزی که خیلی مهم است، نتیجه گرفتن تیم و موفقیت پرسپولیس است. امیدوارم بتوانیم همین روند خوب را در بازی‌های آینده هم تکرار کنیم.

برد مقابل سپاهان آن هم در اصفهان کلا روحیه پرسپولیس را از این رو به آن رو کرد. درست است؟

بله خب قطعا خیلی این موضوع تاثیرگذار است. سپاهان تیم خوبی است و بازی راحتی در اصفهان نداشتیم. بچه‌ها خیلی تلاش کردند تا بتوانیم به پیروزی برسیم. در چند بازی نتیجه نگرفتیم و همین موضوع کار را برای ما سخت کرد. با این حال خوشحالیم که به روند خوبمان برگشتیم و توانستیم در دو بازی گذشته نتایج خوبی بگیریم.

رقابت حساسی با سپاهان و استقلال در صدرجدول دارید. چقدر امیدواری در پایان فصل جام به پرسپولیس برسد؟

ما فقط روی تیم خودمان تمرکز داریم و به فکر بازی‌های آینده هستیم. ۹ بازی در لیگ داریم که مثل فینال است. همه بازی‌ها برای ما خیلی اهمییت دارد و ما هر ۲۷ امتیاز ممکن را از این دیدارها می‌خواهیم. باید سخت تلاش کنیم و بجنگیم تا بتوانیم بهتریم نتایج را در بازی‌های باقی مانده بگیریم و به امید خدا در پایان فصل قهرمان شویم. مطمئن باشید هرچه داریم می‌گذاریم تا بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد. پرسپولیس تیمی‌نیست که پا پس بکشد و کم بیاورد. هواداران شک نکنند که با تمام توان و انرژی رو به جلو حرکت می‌کنیم تا قهرمان شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها