|

واکنش درویش به قرارداد جنجالی رامین رضاییان

رضا درویش در رابطه با قرارداد رامین رضاییان، وضعیت پرسپولیس و موضوعات دیگر صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته خبری منتشر شد که سازمان بازرسی کشور با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواستار توضیح در مورد قرارداد این باشگاه با رامین رضاییان شده است.  در واقع ایراد وارد‌شده به این قرارداد این است که چرا با دو رقم متفاوت بوده و این برداشت صورت گرفته که نوعی فرار مالیاتی در آن رخ داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به حواشی ایجاد‌شده پیرامون این ماجرا گفت:

تا می‌بینند پرسپولیس روی دور برد افتاده شروع می‌کنند به مطرح کردن این بحث‌ها تا به نوعی جلوی روند رو‌به‌جلوی ما را بگیرند. به هر شکلی دنبال این هستند تا فضا را در تیم ما متشنج کنند. بعد از همین بازی با نفت مسجد‌سلیمان عزیزی از من می‌پرسد چرا فدراسیون فوتبال یحیی گل‌محمدی را جزء گزینه‌های تیم ملی قرار نداده است؟ آیا من باید در این مورد توضیح بدهم؟! موضوعی که به فدراسیون فوتبال ارتباط دارد چرا از من سوال می‌شود؟ غیر از این است که می‌خواهند تنش ایجاد کنند. به این سوال باید چه پاسخی بدهم واقعا؟ یا همین یکی دو هفته پیش خبر زده بودند که کارمندان باشگاه پرسپولیس در اعتراض به عدم دریافت حقوق‌شان جلوی ساختمان این باشگاه تحصن کرده‌اند! آخر 15 روز عقب افتادن حقوق کارمندان ما مهم‌تر است یا اینکه این همه شرکت خصوصی، تولیدی‌ها و کارخانه‌ها که چند ماه حقوق پرسنل‌شان عقب می‌افتد. یعنی این انسان‌های آزاد‌اندیش آنقدر دنبال حق و حقوق مردم هستند که 15 روز عقب افتادن کارمندان را به این شکل پیگیر می‌شوند؟

درباره قرارداد رضاییان شفاف‌سازی می‌کنیم

درویش با تاکید بر اینکه قرارداد رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس هیچ ایرادی نداشت، یادآور شد:

این قرارداد هم مانند هر قرارداد دیگری است که در باشگاه امضای مسئول حقوقی، معاون ورزشی باشگاه و هیات‌مدیره زیر آن هست.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دو قرارداد با رامین رضاییان امضا شده بود نیز عنوان کرد:

پول باشگاه الدحیل را طبق طلبی که آنها داشتند دادیم و گفتند چون شما دارید طلب آن باشگاه را می‌دهید در قرارداد بازیکن نمی‌تواند رقم صفر عنوان شود. بعد گفتند باید مبلغی داشته باشد که آن مبلغ لحاظ‌شده برای قرارداد رضاییان است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال که قرارداد رضاییان چه ایرادی داشته که سازمان بازرسی بابت آن توضیح خواسته است، گفت:

مساله خاصی نیست. سازمان بازرسی فقط توضیح خواسته که ما هم حتما مسائلی که گفتم را توضیح می‌دهیم. تاکید می‌کنم مطرح کردن این موضوع در راستای همان شیطنت‌هایی است که علیه ما می‌شود. نماینده سازمان بازرسی در موقع قرارداد کنار ما نبودند که بفهمند چه اتفاقی رخ داده و حتما عوامل حقوقی باشگاه به‌طور واضح و شفاف توضیحات لازم را ارائه خواهند داد. یک‌سری فقط دنبال این هستند که برای باشگاه تشنج ایجاد کنند و تیم را به‌هم بریزند. به‌هر‌حال ما هفته پیش سپاهان را در اصفهان بردیم و روز یکشنبه هم یک برد دیگر کسب کردیم. ترس این را دارند که دوباره فاصله بین ما و رقبا ایجاد شود و با ایجاد تشنج می‌خواهند ترمزمان را بکشند. بارها گفته‌ام فوتبالی و در فضای سالم هیچ تیمی توان رقابت با پرسپولیس را ندارد.

داوری‌ها همچنان علیه پرسپولیس است

درویش با انتقاد از اینکه داوری‌ها در 7، 8 هفته اخیر به ضرر پرسپولیس بوده است، تصریح کرد:

در همین بازی اخیر با نفت مسجد سلیمان داور یک تک‌به‌تک ترابی با دروازه‌بان حریف را هند گرفت که اصلا هند نبود و ترابی می‌توانست از فاصله چهار متری راحت گل بزند. او خودش را کشت که ثابت کند هند نبوده است. دو تا آفساید امیری و ترابی را به اشتباه پرچم زدند. یا همین بازی قبل‌مان با سپاهان که مشخص شد گل دوم آنها آفساید بوده است. اگر واقعا دنبال گفتن حق هستند به این مسائل بپردازند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این موضوع که چرا بعد از برد سه بر صفر از داور مسابقه شکایت کردند و درباره اینکه فکر نمی‌کنند این مساله خودش بین پرسپولیس و کمیته داوران ایجاد تنش و حساسیت می‌کند، عنوان کرد:

اتفاقا ما بعد از برد به اشتباهات داوری اعتراض کردیم که نگویند وقتی می‌بازند به داور اعتراض می‌کنند یا اینکه جنبه باخت ندارند. باشگاه دنبال این است که بداند واقعا قضیه چیست که هر هفته باید اشتباهات داوری علیه‌مان رخ دهد؟ الان بردیم و 3 امتیاز را گرفتیم اما فقط دنبال این هستیم که جلوی اجحاف حق‌مان را بگیریم. الان چند روز دیگر با تراکتور بازی داریم و آنجا هم غریب هستیم. وقتی در زمین خودمان این‌طور داوری علیه ما است در آنجا چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ به‌هر‌حال باید از حق‌مان دفاع کنیم و اجازه ندهیم این اشتباهات سریالی تکرار شود.

قرار نبود ورزشگاه نقش جهان پر شود

وی راجع به اینکه آیا در بازی برگشت دو هفته آینده پرسپولیس و سپاهان شرایط میزبانی به مانند بازی هفته قبل دو تیم در اصفهان خواهد بود یا نه، یادآور شد:

به مورد خیلی خوبی اشاره کردید. اینها را باید به آن بپردازید. چرا به ما می‌گویند بیشتر از 5 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی نیاید اما در اصفهان اتفاق دیگری رخ می‌دهد. وقتی در شهر خودمان این‌طور حق تماشاگران را نمی‌دهند چه می‌شود گفت؟ در اصفهان رسما اعلام کردند که 30 درصد ورزشگاه به تماشاگران اختصاص پیدا خواهد کرد. بعد شد طبقه اول و 5 دقیقه از بازی گذشت به اطرافیانم گفتم الان در طبقه دوم را هم باز می‌کنند که این اتفاق هم رخ داد. ساعت بازی را هم تغییر دادند. این که چیزی نیست؛ پا را فراتر گذاشته و شب قبل از مسابقه با من تماس گرفتند که تیم را به هتلی در خارج از شهر ببرید! این همه فشار آوردند تا نتیجه را از ما بگیرند. بازی جوانمردانه را هم دیدید که در دو صحنه در زمین زیر سوال بردند. یک صحنه بازیکن ما مصدوم شد و توپ را بیرون نزدند و یک صحنه هم بازیکن آنها مصدوم شد و توپی که ما بیرون زدیم را برای خودشان ادامه بازی داده و نزدیک بود گل بزنند. پس فیرپلی کجا رفته است؟ بهتر است دوستان به این مسائل هم که خیلی اهمیت دارد بپردازند و اجازه ندهند انسانیت در ورزش بمیرد. الان برای بازی برگشت لیگ‌مان در تهران اختیار دست خودمان نیست. برای همین بازی با نفت مسجد‌سلیمان به شورای تامین نامه زدیم که چرا همه‌جا سهمیه تماشاگران زیاد شده است اما سهم تماشاگران ما همان 5 درصد باید باقی بماند. در مورد حضور بانوان هم تصمیم‌گیرنده ما نیستیم و کاری از دست‌مان بر نمی‌آید. برای بازی برگشت با سپاهان هم تا روز آخر تلاش‌مان را می‌کنیم تا حق‌مان را بگیریم.

پرونده لوکادیا هنوز بسته نشده است

باشگاه پرسپولیس با گذشت بیش از دو ماه از جدایی عجیب یورگن لوکادیا و فسخ قرارداد او هنوز هیچ واکنش رسمی نشان نداده در‌حالی‌که بارها مسئولان این باشگاه عنوان کرده‌اند که از این بازیکن شکایت خواهیم کرد. درویش درمورد تاخیر به‌وجود‌آمده در این مورد نیز خاطرنشان کرد:

درمورد پرونده لوکادیا اتفاق جدیدی رخ نداده است. به‌هر‌حال این پرونده یک‌سری مسائل حقوقی دارد که بخش حقوقی باشگاه پیگیر آن هستند و اگر هم بخواهیم اظهارنظری در این مورد داشته باشیم ممکن است در این پرونده به ضرر‌مان تمام شود. اگر در این پرونده به نتیجه برسیم حتما آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

پاداش آسیایی خیلی از مشکلات را حل خواهد کرد

پرسپولیس در چند وقت اخیر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده است و طلبکاران زیادی هم در این باشگاه حضور پیدا کرده و پیگیر مطالبات خود شده‌اند. درویش در واکنش به این مشکلات اظهار داشت:

بله مشکلات زیاد است و سخت پیگیر حل آنها هستیم. با مساعدت‌هایی که وزیر اقتصاد کرده‌اند مشکلات مالی‌مان به امید خدا حل خواهد شد.» مهدی تاج یک هفته پیش عنوان کرد که ظرف کمتر از یک هفته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پاداش آسیایی خود را دریافت خواهند کرد. اتفاقی که هنوز رخ نداده است. جالب اینکه تاج در جدید‌ترین اظهاراتش وعده یک ماه آینده را برای آزاد شدن مطالبات سرخابی داده است که نشان می‌دهد این موضوع را خیلی نباید جدی گرفت. مخصوصا اینکه در دو سال اخیر تلاش زیادی از سوی فدراسیون، وزارت ورزش و حتی وزارت امور خارجه برای آزاد شدن این پول‌ها شد که درنهایت هیچ یک جواب ندادند. اما درویش در واکنش به این سوال که چقدر وعده تاج را جدی گرفته است نیز گفت: «تاج به من گفته است که کارهای مربوط به آزاد کردن پاداش آسیایی را انجام داده و ان‌شاءالله تا پایان سال این پاداش به دست ما خواهد رسید. به هر حال انسان با امید زنده است و ما امیدوار هستیم تا این پول به باشگاه برسد و خیلی از مشکلات‌مان حل شود. در آخر هم می‌خواهم از فرصت استفاده کرده، در این ایام شعبانیه و تولد امام ولی‌عصر(عج) از خدا بخواهیم که این عزیزانی که در سانحه هوایی دچار آسیب‌دیدگی شدند ازجمله وزیر عزیز هر چه زودتر سلامتی‌شان را به دست آورده و به آغوش گرم خانواده و محل کارشان برگردند. همچنین تسلیت هم می‌گویم به خانواده مرحوم احمدی که در این سانحه جان خود را از دست داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها