|

با باخت پرسپولیس، استقلال قهرمان شد

دیدار تیم های دوم و سوم لیگ امیدهای تهران به نفع تیم سوم جدول رده بندب به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شکست پرسپولیس در بازی دیروز مقابل امیدهای پیکان قهرمانی تیم امید استقلال را قطعی کرد و درحالی که تیم امید استقلال نیز دیروز با نتیجه یک بر صفر بازی را به اکسیر آریانا واگذار کرد اما تیم امید پرسپولیس نیز مقابل پیکان شکست خورد تا عملا امیدهای استقلال عنوان قهرمانی را مال خود کرده و بازی بعدی این تیم تشریفاتی تلقی شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ رقابت سه تیم بالای جدول امیدها بین استقلال، پرسپولیس و پیکان هفته ها تنور لیگ امید را گرم نگه داشت و برهمین اساس جدال روز قبل دو تیم پرسپولیس و پیکان به عنوان تیم های دوم و سوم، حساسیت زیادی داشت.

در نیمه اول ابتدا پیکان بود که در دقیقه 30 توسط سید محمد رضا حسینی به گل رسید. پس از این گل پرسپولیس حملات خود را روی دروازه حریف افزایش داد تا این که در دقیقه 42 توسط محمدحسین محمودی به گل رسید تا همه چیز مساوی شود.

در نیمه دوم پرسپولیس اگرچه در مجموع تلاش زیادی کرد تا گل برتری با به ثمر برساند اما این تیم پیکان بود که در دقیقه 67 توسط آریا مهر به گل رسید و تا پایان بازی نیز این گل حفاظت کرد تا درنهایت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

با این پیروزی، استقلال با وجود شکست دیروز خود مقابل اکسیر آریانا با 63 امتیاز صدرنشین باقی ماند و پرسپولیس نیز با وجود شکست مقابل پیکان با 55 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت. پیکانی ها با بردی که مقابل پرسپولیس کسب کردند 54 امتیازی شده و حالا امیدوار به هفته بعد هستند.

حال در هفته آخر رقابت های امید، در صورت شکست پرسپولیس و پیروزی پیکان، تیم امید پرسپولیس حتی رتبه دوم را نیز از دست داده و به پیکان واگذار خواهند کرد. از این رو شاگردان محمود انصاری باید تحت هر شرایطی در بازی بعدی خود به پیروزی رسیده تا عنوان نایب قهرمانی را برای خود به ثبت برسانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی