|

یک تغییر در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس

پیشی بینی می شود در روزهای آینده یکی از معاونین باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دی ماه سال گذشته در این باشگاه مشغول به کار شد. بعد از حضور او در پرسپولیس، تغییراتی در برخی از پُست‌های معاونت این باشگاه به وجود آمد که یکی از این تغییرات انتخاب معاون اداری مالی باشگاه پرسپولیس بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ رضا درویش  فردی به نام امیرهوشنگ پناهی را به عنوان معاون اداری مالی این باشگاه منصوب کرد. نکته جالب در خصوص پناهی این است که او کارمند رسمی شرکت سایپا است و از آنجایی که در این شرکت استخدام است، به همین دلیل حضورش در پرسپولیس احتمالاً به زودی به پایان خواهد رسید.

باشگاه پرسپولیس منع استخدام دارد و از طرف دیگر ذی‌حساب باشگاه نمی‌تواند حقوق به افرادی بدهد که استخدام این باشگاه نیستند. در این شرایط یا پناهی باید از استخدام در سایپا استعفا دهد تا بتواند در پرسپولیس مشغول به کار شده و حقوق بگیرد یا اینکه از باشگاه پرسپولیس جدا شود.

با شرایط موجود به نظر می‌رسد اگر پناهی حاضر به استعفا از سایپا نشود، (به علت استخدام رسمی در این شرکت احتمالش زیاد است) او به زودی از پرسپولیس جدا خواهد شد و احتمالاً شاهد حضور فرد جدیدی در این پست خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها