|

صحبت های عجیب ژاوی در خصوص بازی با رئال مادرید!

ژاوی شانس تیم رئال مادرید را برای برد در ال کلاسیکو بیشتر می داند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم های بارسلونا و رئال مادرید به حکم قرعه باید در مرحله نیمه نهایی کوپادل ری به مصاف هم بروند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از جی پلاس؛ دیداری که سرمربی بارسلونا حریف مادریدی را دارای شانس پیروزی بیشتری در آن می داند. آبی اناری ها در حالی پا به مادرید می گذارند که در دو بازی اخیر مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا و آلمریا در لالیگا متحمل شکست شده اند.

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: «مثل همیشه برای دیداری با این حساسیت بالا، آماده شده‌ایم. رئال حریفی سرسخت است و شاید در خیلی مواقع تیم برتر میدان نباشد ولی با یک ضد حمله و دو پاس می‌تواند کارتان را تمام کند. در بازی رفت لالیگا به رئال باختیم و حریف نیز کاملا برتر بود ولی در فینال سوپرجام ما برنده شدیم. بازی بسیار دشواری خواهد بود و باید با شخصیت بالا و برای پیروزی وارد زمین شویم چرا که کمک خواهد کرد با شرایط بهتری به بازی برگشت در نوکمپ برسیم. این دو بازی حساس برای رسیدن به فینال یک جام مهم است.»

شانس صعود: «این نیمه نهایی کوپا دل ری است و مهم‌تر اینکه یک ال‌کلاسیکو برگزار می‌شود. رئال شانس بیشتری دارد چون مدافع عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است. رئال برخلاف سوپرجام در شرایط بهتری به ال‌کلاسیکو رسیده و در خانه هم بازی دارد. شانس رئال را بیشتر می‌دانم.»

غایبان بارسا: «پدری، لواندوفسکی و دمبله را فردا نداریم ولی باید در همه خطوط بازی کاملی انجام دهیم. هدف ما حفظ توپ و میدان است و باید کمتر از همیشه نیز توپ از دست بدهیم. رئال بازیکنان بسیار سریع و فرصت‌طلبی دارد و از هر اشتباه ما می توانند استفاده کنند. باید همان نمایش فینال سوپرجام را تکرار کنیم.»

وضعیت آنسو فاتی: «او امروز با تیم تمرین کرد و شرایط خوبی دارد. آنسو باانگیزه و شاداب است و می‌تواند فردا برای تیم بازیکن مفیدی باشد.»

شرایط روحی تیم پس از دو شکست: «هر روز روی ذهنیت بازیکنان کار می‌کنیم. گفته‌ام که دو شکست اخیر را فراموش کنند و برابر رئال می‌توان داستانی جدید نوشت. این یک نیمه نهایی کوپا دل ری است و می‌خواهیم به فینال برسیم. شرایط تیم از لحاظ روحی را نیز خوب می‌بینم.»

تفاوت رئال و بارسا: «رئال در سال‌های اخیر جام‌های مهمی برده ولی ما تیمی در حال رشد هستیم و در دوره گذار قرار داریم. در سوپرجام به شکلی خارق‌العاده رئال را شکست دادیم ولی فردا برابر تیمی قرار می‌گیریم که لیورپول را در آنفیلد گلباران کرده و صادقانه بگویم که رئال شانس بیشتری نسبت به ما دارد. ما در سوپرجام ثابت کردیم که می‌شود رئال را شکست داد و امیدوارم فردا بازی برابری را شاهد باشیم.»

فشار زیاد روی بارسا: «همیشه بازی در برنابئو به من انگیزه داده است و فشاری روی خودم حس نمی‌کنم. انگیزه و اشتیاق تیم بالاست. رقابت سالمی بین دو تیم وجود دارد و از آن لذت می‌برم. پیروزی در برنابئو حس بسیار ویژه و خوبی دارد. نباید بترسیم و همیشه باید مثبت فکر کرد. نباید به دو شکست اخیر فکر کنیم. باید به این فکر کنیم که صدرنشین لالیگا هستیم و در سوپرجام هم قهرمان شدیم.»

بارساگیت: «شک ندارم داور بازی فردا بهترین قضاوت را خواهد داشت. در طول دوران فوتبالم هرگز حس نکردم داوران به بارسا کمک می‌کنند.»

مهار وینیسیوس: «او بازیکنی استثنایی و سرنوشت‌ساز برای رئال است. الان در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند و مهارش دشوار است ولی برای او برنامه داریم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها