|

صحبت های عارف غلامی در مورد شرایط بد استقلال

مدافع میانی تیم استقلال در پایان دیدار با نساجی از مشکلات زیادی آبی‌ها گفت.

لینک کوتاه کپی شد

عارف غلامی بعد از تساوی تیمش برابر نساجی در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: همه از بازی تیم ما لذت بردند و ما شانس زیادی برای برد داشتیم و تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده است. امروز می‌توانسیتم برنده باشیم ولی در فوتبال اتفاقات این‌چنینی رخ می‌دهد. بعد از چند هفته که بردهای متوالی داشتیم نتوانستیم این بازی را ببریم اما این استقلال با تمام مشکلات، همان استقلالی است که تا ۶ هفته قبل همه از ناامید بودنش برای قهرمانی صحبت می‌کردند اما بازیکنان تلاش کردند و ما الان برای دو جام می‌جنگیم و به هدف خودمان می‌رسیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال مغرور بازی کرد؟ هم گفت: اصلا اینگونه نبود. تیم مغرور چندین فرصت گل ایجاد نمی‌کند. با انگیزه و با هدف وارد بازی شدیم اما بر سر یک اتفاق گل خوردیم ولی به آینده امیدواریم.

او درباره جو ورزشگاه هم گفت: جو ورزشگاه خوب بود و هر دو تیم خوب بازی کردند و تیم حاکم، استقلال بود اما شانس به ما یاری نکرد.

او درباره وضعیت چمن ورزشگاه گفت: نسبت به گذشته خوب بود و باید قدر آدم‌های درست را در بخش خصوصی دانست.

غلامی درباره احتمال حذف استقلال از آسیا هم گفت: ما در این فصل هم تعویض مدیریت داشتیم و هم این که مشکلات زیادی همراه ما بود. قبل از بازی طلبکاران با چند بازیکنان تیم ما تماس می‌گرفتند. بازیکانان ما طلبکار دارند و مشکلات فراوان است. طلب آقای استراماچونی هم سنگین است. به مدیر جدید گفته بودند ۳۰۰ میلیارد در حساب باشگاه است اما آمدند و دیدند از گذشته کلی تعهد ایجاد شده است. مسئولان بالادستی باید کمک کنند. چنین مسائلی درباره سایر تیم‌ها هم بوده و بحث ملی مطرح بوده و آبروی یک تیم ایرانی در خطر بوده است. دولت کمک کرد و مشکلات حل شد اما الان مدیرعامل ما درخواست دارد که حتی به باشگاه استقلال قرض بدهند. استقلال، تیم به این بزرگی نباید به دنبال قرض باشد. باید فکر اساسی بشود. امیدواریم خیلی زود این مشکلات حل شوند. همه بازیکنان تحت فشار هستند و همه انتظار دارند. باید همه دست به دست هم بدهیم تا مشکلات برطرف شوند.

وی درباره میزان دریافتی بازیکنان استقلال هم گفت: من درباره دریافتی نمی‌توانم صحبت کنم. قطعا مشکلات بزرگ‌تری وجود دارد اما بازیکنان جنگیدند و به کورس قهرمانی برگشتیم. همه با هم از این مشکلات گذر کردیم. مسئول فوتبال ایران، وزیر ورزش است که الان حال مساعدی ندارد. امیدوارم هر کسی که به مدیر استقلال قول داده در این باشگاه پول وجود دارد، بیاید و جواب بدهد. مثل حل کردن مشکلات تیم‌های دیگر هوای ما را هم داشته باشند. تیم ما به شدت با مشکلات داست و پنجه نرم می‌کند اما همه دست به دست هم دادیم و در دو جام امید زیادی برای قهرمانی داریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها