|

جدال دو ستاره بر سر دستکش طلایی لیگ برتر

بیرانوند و پورحمیدی همچنان با 12 کلین شیت رقابت شانه به شانه ای دارند.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند در بازی با نفت مسجدسلیمان علاوه بر مهار یک ضربه پنالتی در چند نوبت نیز مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد تا علاوه بر این که نقش فوق العاده ای در پیروزی پرگل سرخ پوشان تهرانی داشته باشد، چشم انتظار بازی سپاهان و آلومینوم اراک بوده و عملکرد حسین پورحمیدی را در این بازی رصد کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حسین پورحمیدی اگرچه تا پایان هفته 20 با 12 کلین شیت یک پله بالاتر از بیرانوند قرار داشت اما بیرو با ثبت دوازدهمین کلین شیت فصل، خود را به صدر جدول کلین شیت ها رساند و منتظر بازی آلومینوم و سپاهان شد.

جالب این که پورحمیدی با گلی که روز قبل از سپاهان دریافت کرد نتوانست سیزدهمین کلین‌شیت خود را به ثبت رسانده و کنار بیرو در عدد 12 ایستاد.

اگرچه در آمار آورده شده که پورحمیدی حدود یک نیمه بیشتر از بیرانوند بازی کرده اما فراموش نکنیم که مدت زمانی که بیرانوند در بازی با آلومینوم در زمین حضور داشت و بعد اخراج شد نیز در تعداد کلین شیت های این دروازه بان محاسبه نشده است.

گفتنی است در بازی با نفت مسجدسلیمان، بیرانوند برای هجدهمین بار در لیگ برتر روبه‌روی یک ضربه پنالتی ایستاد. از این ۱۸ پنالتی، فقط ۹ ضربه تبدیل به گل شده‌ اند و ۹ ضربه دیگر را یا بیرانوند مهار کرده و یا بازیکنان حریف موفق به گلزنی نشده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی