|

واکنش تند باشگاه نساجی به بیانیه های استقلال!

باشگاه نساجی مازندران نسبت به اعتراض باشگاه استقلال به داور پس از بازی روز گذشته این 2 تیم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گفته روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، با توجه به اتفاقاتی که در مورد بازی نساجی و استقلال پیش آمد، لازم می‌دانیم توضیحاتی را به اهالی فوتبال و طرفداران عزیز نساجی ارائه کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر فوری؛  در مورد صحنه‌ای که باشگاه محترم استقلال آن را به اشتباه داوری نسبت می‌دهند و مدعی هستند روی مهدی قائدی پنالتی شده است تنها می‌توان به تصاویر ضبط شده تلویزیونی استناد کرد که نشان می‌دهد مهدی قائدی قبل از رسیدن به بازیکن نساجی اقدام بر هم زدن تعادل خود کرده است که هنوز برای تمامی کارشناسان در تعجب است که برای این تمارض واضح چرا داور محترم میدان از کارت زرد استفاده نکرد‌.

نکته دیگر در مورد این بازی فضایی است که در مورد داوری و شرایط انجام مسابقه صورت گرفته است و به نظر می‌رسد چنین فضاسازی در راستای گرفتن امتیازات بیشتر از کمیته داوران و سازمان لیگ است که مانند سریال تکراری شده است.

در فوتبال ایران هیچ تیمی به اندازه تیم‌های خصوصی و البته خارج از شهر تهران مظلوم نیستند. تیم‌هایی که حتی اندک سهمی از تبلیغات محیطی ندارند و قرار نیست داشته باشند و پاسوز بدهی های بزرگ تیم‌های پایتخت می‌شوند.

حیف است بازی زیبای دیروز و شور زیبای استادیوم با کژرفتاری همیشگی و تکراری ، تلخ و ناپسند شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها