|

گزینه جدید برای دیدار دوستانه تیم ملی

مصاف دوستانه ایران با عراق به نظر می‌رسد بهم خورده است و احتمالاً قطر جانشین آن خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی عراق دوست داشت در بغداد میزبان تیم ملی فوتبال ایران باشد که مهدی تاج به بهانه امنیتی این موضوع را نپذیرفت. به جای بازی در بغداد مهدی تاج بازی در استادیوم آزادی تهران را پیشنهاد داد و گفت هزینه تیم ملی فوتبال عراق در تهران را می‌پذیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی، با وجود ارایه این پیشنهاد از سوی فدراسیون فوتبال ایران قرارداد این بازی هنوز امضا نشده است و حال خبر رسیده که تیم ملی فوتبال عراق نیت دارد در تاریخ تعیین شده برای بازی با روسیه راهی مسکو شود و با روس‌ها بازی کند. جالب اینکه روس‌ها خود نیت به سفر به تهران دارند و سوم فروردین در استادیوم آزادی تهران با تیم ملی فوتبال ایران بازی خواهند کرد و قرارداد این بازی امضا شده است.

گفته می‌شود به دنبال لغو بازی با عراق فدراسیون فوتبال نامه‌ای برای برای کشورهای دیگر برای انجام بازی دوستانه در فیفا دی فروردین فرستاده است و از جمله این کشورها عمان و قطر است که فدراسیون فوتبال با آنها ارتباط خوبی دارد. جالب اینجاست که دو تیم از مربیانی در ترکیب بهره می‌برند که پیش تر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بودند. برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش. بازی با یکی از دو تیم عمان و قطر در حالی نهایی می‌شود که آنها برنامه‌های برای فیفا دی فروردین را از قبلل نکرده باشند و از سویی پیشنهاد فدراسوین فوتبال ایران مورد قبول آنها قرار گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها