|

درخواست مهم هواداران استقلال از فتح‌الله‌زاده

آخرین حضور فتح‌الله‌زاده در کمپ مرحوم ناصر حجازی با درخواست مهم هواداران از وی همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از بازی با نساجی یکی از تمرینات تیم استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد که علی فتح‌الله‌زاده و اعضای هیات مدیره هم در تمرین حاضر شدند و تماشاگران به شدت علی فتح‌الله‌زاده را تشویق کردند. در این دیدار تماشاگران به طور جد از مدیر عامل درخواست کردند، قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید کند اما در فاصله 9 هفته مانده به پایان بازی‌ها این اتفاق صورت نگرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ به نظر می‌رسد علی فتح‌الله‌زاده این روزها سخت درگیر جور کردن بدهی استراماچونی است تا خطر کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین تر یا حذف از لیگ قهرمانان آسیا آبی‌ها را تهدید نکند و بعد از این در مورد تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو تصمیم خواهد گرفت. به خصوص که در هفته‌های آتی شاید گره کور قهرمانی در لیگ برتر باز تر شود.

البته پیش تر گفته شد چون استقلال در آستانه واگذاری است، مدیر عامل باشگاه استقلال فعلا اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهد تا مالک جدید تیم در مورد آینده آبی‌ها تصمیم گیری کند.

علی فتح‌الله‌زاده در ماه‌های اخیر به دفعات از ریکاردو ساپینتو و کادرش حمایت کرده است و به نظر می‌رسد بعد از فارغ شدن از پرونده استراماچونی این کار را انجام خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها