|

عقاب ها ترمز ناپولی را کشیدند!

سرمربی تیم ناپولی به شکست تیمش برابر لاتزیو در رقابت‌های سری A ایتالیا واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در هفته بیست‌و‌پنجم سری A ایتالیا در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا مقابل لاتزیو تن به شکست یک بر صفر  دادند و اولین باخت خانگی خود در این رقابت‌ها را تجربه کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: تیم کیفیت لازم را در این بازی نداشت. ما توپ را به خوبی در زمین به گردش در نیاوردیم و با عجله از جناحین حرکت کردیم. سپس فرصت این را پیدا کردیم که بازی را به میانه میدان بکشانیم، اما صبور نبودیم و تلاش‌مان برای دادن پاس به هافبک‌های‌مان کافی نبود، آنهم در چنین بازی‌ای که خط میانی نقشی کلیدی در جریان بازی داشت.

وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم همان کارهایی که در نیمه اول انجام دادیم را با کیفیت بیشتر انجام دهیم. درست است که ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم، اما همچنان آن کیفیت لازم را نداشتیم. زمانی که لاتزیو بال‌های هجومی خود را عقب کشید، ما فرصت حضور پشت خط دفاعی حریف را پیدا کردیم، اما همچنان پاس‌های ما کیفیت لازم را نداشت. انتظار چنین بازی از لاتزیو را داشتم، آنها اغلب با تعداد بازیکنان زیاد دفاع می‌کنند، اما در این بازی ما بدترین انتخاب‌ها را در این فصل داشتیم. با این وجود نکته مثبت این بود که من تیمی تشنه رسیدن به گل، مصمم و فروتن را دیدم.

سرمربی ناپولی تصریح کرد: لاتزیو عالی دفاع کرد و در عین حال خوش‌شانس بود که توپ ما به تیر دروازه‌شان خورد و دروازه‌بان‌شان واکنش خیلی خوبی از خود نشان داد. من ناامیدی را در بازیکنانم در پایان این دیدار دیدم، اما این بازی آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت.

ناپولی با وجود این شکست همچنان با 65 امتیاز صدرنشین سری A ایتالیا است، این در حالی است که لاتزیو با 48 امتیاز نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها