|

یحیی باید مراقب خارجی تازه وارد پرسپولیس باشد!

این احتمال وجود دارد که پاکو خمز از هموطنش در دیدار برابر پرسپولیس استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از آمدن پاکو خمس به تراکتور، این تیم نتایج بسیار خوبی گرفت و بازی‌های فوق العاده ای هم به نمایش گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ تیم خمس با وجود کمبود بازیکن در چند پست، نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حتی می‌تواند در سال‌های آینده مدعی قهرمانی باشد. تراکتور در بازی مهم هفته بیست و دوم باید از پرسپولیس میزبانی کند. دیداری که بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و از اهمییت خاصی برای دو تیم برخوردار است.

بازی‌های قبلی تراکتور نشان داد که این تیم وابستگی زیادی به خارجی‌های خود دارد که همگی در خط میانی بازی می‌کنند. صفا‌هادی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز که آقای پاس گل لیگ برتر به حساب می‌آید، نقش کلیدی در تراکتور دارند و انصافا هم فوق العاده کار می‌کنند. با این حال تراکتور یک خارجی دیگر هم در ترکیب تیمش دارد که هنوز از او رونمایی نشده است. خایمه رومرو که سابقه بازی در سری‌آ ایتالیا و لالیگا اسپانیا را در کارنامه خود دارد و در تیم‌های سرشناسی مثل اودینزه و رئال ساراگوسا توانسته به میدان برود و در تیم رئال مادرید کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) هم سابقه بازی دارد، بعد از امضای قرارداد با تراکتور هنوز فرصت بازی در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی را به‌دست نیاورده است.

این بازیکن که توانایی بازی هم در خط حمله و هم به عنوان وینگر را دارد، کم کم به مرز آمادگی رسیده و می‌تواند در صورت نیاز برای تیمش به میدان برود. همچنین این احتمال وجود دارد که خمس از هموطنش برای سورپرایز کردن یحیی گل محمدی استفاده کند و این بازیکن را برای اولین بار در دیدار مقابل پرسپولیس به میدان بفرستد.

ستاره باتجربه و 32ساله تراکتوری‌ها که چشم‌انتظار اولین بازی در لیگ ایران است، در شرایطی خود را آماده می‌کند که تراکتوری‌ها در دیدار بعدی خود در لیگ برتر باید روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه در خانه مقابل پرسپولیس قرار بگیرند.

هر چند این مسابقه به دلیل حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اما احتمالاً این مسابقه حساس، معارفه ستاره لالیگایی تراکتور تبریز خواهد بود و خایمه رومرو اولین حضورش را در ترکیب تراکتور تجربه می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها