|

مهدی قایدی پرسپولیس از دید مدافع سابق قرمزها!

مدافع راست پیشین پرسپولیس: محمد عمری پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند مهدی قایدی پرسپولیس باشد!

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حال حاضر با ۴۲ امتیاز و فقط یک امتیاز اختلاف با سپاهان اصفهان در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز » و به نقل از خبر ورزشی؛ در آستانه دیدار حساس دو تیم تراکتور و پرسپولیس در تبریز، علیرضا محمد به خبرورزشی گفت: به نظر من این دیدار و بازی برگشت مقابل سپاهان اصفهان مهم ترین بازی‌های پرسپولیس هستند و اگر بچه‌ها بتوانند این دو دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند به نظر من ۵۰ درصد راه قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری طی خواهد شد.

وی ادامه داد: بازی با تراکتور تبریز بسیار مهم است و پرسپولیس به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارد. پرسپولیس نباید در این بازی امتیاز از دست بدهد و برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر محکوم به پیروزی برابر تراکتور است. استقلال و سپاهان اصفهان همین هفته امتیازاتی از دست دادند و پرسپولیس با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان به یک امتیازی سپاهان رسید. من احساس می‌کنم گل گهر با امیر قلعه نویی هم این هفته می‌تواند از استقلال امتیاز بگیرد و شاید تیم هوادار هم بتواند سپاهان را متوقف کند. بنابراین پیروزی مقابل تراکتور در تبریز می‌تواند حتی پرسپولیس را دوباره صدرنشین لیگ برتر کند.

مدافع راست سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص عملکرد دانیال اسماعیلی‌فر در هفته‌های اخیر نیز عنوان کرد: دانیال شروع خوبی در پرسپولیس داشت و پاس گل‌های زیبایی داد اما به نظرم بعد از خط خوردن از لیست تیم ملی اعزامی به جام جهانی یک مقدار افت کرد. به اعتقاد من حق دانیال اسماعیلی‌فر بود که در کنار رامین رضاییان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعزام شود اما نظر کارلوس کی‌روش چیز دیگری بود. به هر حال هدف اصلی همه بازیکنان فوتبال دعوت به تیم ملی و حضور در جام جهانی است و به همین خاطر قابل پیش بینی بود دانیال اسماعیلی‌فر از لحاظ روحی کمی‌دچار مشکل شود. با این حال باز معتقدم اسماعیلی‌فر یکی از بهترین مدافعان کناری ایران است و حتی می‌تواند به عنوان هافبک راست هم برای پرسپولیس بازی کند.

این بازیکن می‌تواند مهدی قایدی پرسپولیس باشد!/ پرسپولیس، تراکتور و سپاهان را شکست دهد قهرمان لیگ می‌شود

وی همچنین به وحدت هنانوف هم اشاره کرد و افزود: در هفته‌های اخیر یحیی گل محمدی از وحدت هنانوف در سمت راست خط دفاعی استفاده کرده است. وحدت شاید از لحاظ نفوذی شبیه دانیال اسماعیلی‌فر نباشد اما در امور دفاعی بازیکن خوبی است. وحدت هنانوف تمام وجودش را در زمین می‌گذارد و یحیی گل محمدی به درستی به او اعتماد کرده است.

علیرضا محمد که قبلا مربی محمد عمری در تیم‌های پایه پرسپولیس بوده است اشاره ای نیز به این جوان کرد و گفت: محمد عمری پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند مهدی قایدی پرسپولیس باشد! او در فصل جاری هم نشان داده است یک بازیکن تکنیکی و مؤثر برای پرسپولیس است و حتم بدانید در آینده نه تنها به این تیم بلکه به تیم ملی هم می‌تواند کمک کند. محمد عمری می‌تواند ستاره ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ باشد به شرط آن که به نصایح بزرگان گوش کند و زود اشباع نشود. او باید بداند تازه اول راه است و باید تحت فرمان مربیان باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: نکته ای را می‌خواستم بگویم و آن هم بی مزه بازی برخی مجریان تلویزیونی است. یحیی گل محمدی یک بازیکن ملی بوده که در جام جهانی برای ایران گل زده است. اینکه مجریان جوان تلویزیونی برای مطرح شدن و شهرت یکی پس از دیگری اسم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را می‌آورند و شوخی‌های بی مزه می‌کنند قشنگ نیست. ما پرسپولیسی‌ها به شدت ناراحت هستیم و از یحیی گل محمدی هم می‌خواهم در قبال این افراد به سکوت خود ادامه دهد. این مجریان دوست دارند سرمربی پرسپولیس حرفی علیه آنها بزند تا به قول ما فوتبالی‌ها گُنده شوند. بهترین جواب یحیی گل محمدی به این مجریان بی مزه تلویزیونی سکوت است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی