|

بارسلونا و رئال علیه یوفا

ناهار مدیران بارسلونا و رئال مادرید این بار با موضوع متفاوتی همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار ال کلاسیکو پنجشنبه گذشته در چارچوب رقابت‌های کوپا دل ری برگزار شد و شاگردان ژاوی با نتیجه یک بر صفر برنده بازی شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ در همین رابطه مثل همیشه قبل از ال کلاسیکو مدیران باشگاه رئال مادرید و بارسلونا قبل از بازی یک ناهار دورهمی می‌خورند.

این بار این ناهار سنتی برای ال کلاسیکو با موضوع متفاوتی همراه بود. نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در این زمینه نوشت: نهار ال کلاسیکو با چاشنی موضوع سوپر لیگ اروپا همراه بود.

آنها از ناهار قبل از ال کلاسیکو استفاده کردند تا قبل از اینکه دادگاه عالی اتحادیه اروپا در مورد شکایت ارائه شده به یوفا رای دهد، پروژه را بررسی کنند.

 ناهار ال کلاسیکو با بوی توطئه علیه یوفا

بارسلونا و رئال مادرید هر دو علایق مشترک زیادی در خارج از زمین دارند تا رقابت آنها از مستطیل سبز فراتر رود. دو باشگاه بزرگ اسپانیایی، دو نفر از مروجین سوپرلیگ به همراه یووه، پنجشنبه گذشته از ناهار هیئت مدیره قبل از ال کلاسیکو استفاده کردند تا در مورد پروژه ای صحبت کنند که می تواند رقابت‌های فوتبال اروپا را متحول کند.

خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز با همراهی گروه کوچکی از مدیران خود وضعیت فعلی سوپرلیگ اروپا را بررسی کردند و با در نظر گرفتن اینکه در ماه‌های آینده استراتژی را مشخص کنند.

پیش از این یوفا و فیفا با تهدید این دو مدیر باشگاه از راه اندازی سوپر لیگ اروپا جلوگیری کرده بودند. اما دو باشگاه رئال و بارسلونا به دادگاه اروپا شکایت کردند تا در این زمینه بتوانند یوفا را کنار بگذارند تا با تاسیس این لیگ جدید درآمدزایی بیشتری داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها