|

یحیی برای پاکو خمز سورپرایز دارد؟!

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی که به یک قدمی تیم سپاهان در صدر جدول رسیدند باید پیش از دوئل با زردپوشان برابر تراکتور قرار بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

سرخ پوشان در این مسابقه همچنان از علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی بهره می گیرند. دروازه بانی که واکنش ها و تجربه خود پرسپولیس در نتایج تیمش تاثیر به سزایی داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در قلب خط دفاعی همچنان از زوج گئورگی ولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی استفاده می شود. وحید امیری در دفاع راست و وحدت حنانوف در دفاع چپ به میدان می رود. عملکرد خوب حنانوف در هفته های اخیر او را به مدافع راست و اصلی سرخ ها تبدیل کرده است. ترکیب امیری و حنانوف در دفاع های کناری برنامه های هجومی پرسپولیس را تقویت می کند.

در مرکز خط هافبک سینا اسد بیگی و میلاد سرلک همچنان مورد اعتماد هستند. مهدی ترابی در سمت چپ و محمدعمری راست خط میانی پرسپولیس قرار می‌گیرند. احتمالاً دانیال اسماعیلی‌فر در نیمه دوم وارد زمین خواهد شد.

در خط حمله عیسی آل کثیر به عنوان انتخاب اول برای خط آتش تیمش است و عالیشاه احتمالاً از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد و پریرا در نیمه دوم وارد خواهد شد تا از اشتباه احتمالی پرشورها استفاده کند.

با این اوصاف ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، وحدت حنانوف، وحید امیری، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، محمد عمری، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها