|

دو گزینه تاج برای تیم ملی

رئیس فدراسیون فوتبال پیش از این قول داده بود تا تاریخ بیستم اسفند ماه نام سرمربی تیم ملی ایران را اعلام کند.

لینک کوتاه کپی شد

بیش از سه ماه است که مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به پایان رسیده و کارلوس کی روش هم با جدایی از تیم ملی کارش را به عنوان سرمربی تیم ملی قطر آغاز کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ اما فدراسیون فوتبال هنوز سرمربی تیم ملی را انتخاب نکرده است. البته بعداز کش و قوس های فراوان و مطرح شدن گزینه های فراوان داخلی و خارجی و حتی گرفتن برنامه از برخی مربیان، در نهایت مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال هفته قبل به دیدار مخبر معاون اول رییس جمهور رفت.

هدف اصلی تاج در این دیدار،  گرفتن قول تامین مالی برای استخدام مربی خارجی است. مهدی تاج که تجربه تلخ قرارداد با ویلموتس را دارد در ابتدا به دنبال این است که  منابع مالی قرارداد و حقوق آن از هم اکنون تضمین شده باشد تا بار دیگر قضیه شکایت و غرامت ویلومتس تکرار نشود.

در همین زمینه او به کمک های مالی دولت نیاز دارد. تاج که در آخرین مصاحبه خود تاکید کرده بود تا قبل از بیست اسفندماه مربی تیم ملی معرفی خواهد شد طی روزهای آینده اگر بتواند تضمین دولت برای پرداخت مطالبات مربی خارجی بگیرد با سانچز مربی سابق قطر قرارداد امضا خواهد کرد در غیر اینصورت امیرقلعه نویی مربی تیم ملی خواهد شد.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی می افتد و در نهایت مهدی تاج کدام گزینه را برای هدایت تیم ملی انتخاب خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها