|

پرسپولیسی های تراکتور علیه بیرانوند!

سرمربی اسپانیایی تراکتور با سه مهاجم پیشین پرسپولیس به دنبال برد در بازی امروز است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی امروز در یک بازی حساس مقابل تراکتور صف آرایی می کند که این تیم از مهاجمان گلزن و باانگیزه ای برخوردار است. مهاجمانی که اتفاقا همگی سابقه حضور در پرسپولیس و پوشیدن پیراهن سرخ این تیم را داشته و قطعا امروز برای نشان دادن توانایی های خود تمام تلاششان را برای گلزنی و پیروزی تراکتور به کار خواهند گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رضا اسدی یکی از همین نفرات است که امروز بزرگترین تهدید برای علیرضا بیرانوند و خط دفاعی پرسپولیس است. بازیکنی که در ابتدای فصل و با دلخوری از یحیی و باشگاه پرسپولیس جدا شد و اگرچه در بازی رفت موفق به گلزنی نشد اما آن هایی که او را می شناسند خوب می دانند او یک کار نیمه تمام در لیگ 22 دارد و این کار گلزنی به پرسپولیس یحیی است.

نفر دوم این لیست کسی نیست جز محمد عباس زاده، مهاجم مازنی سال های گذشته پرسپولیس که در سال های اخیر گلزن اول تراکتوری هاست. عباس زاده که در زمان علی دایی حضور کاملی در ترکیب داشت، با حضور حمید درخشان رفته رفته نیمکت نشین شد چرا که درخشان اعقتاد ویژه ای به طارمی داشت و در روزهایی که همگان از نیمکت نشینی عباس زاده ناراحت بودند، او با اعتقاد به سبک بازی طارمی رفته رفته از او به عنوان بازیکن ذخیره و درنهایت در ترکیب اصلی بهره برد. مسیری که در زمان برانکو هم ادامه پیدا کرد و باعث قرار گرفتن عباس زاده در لیست مازاد مرد کروان شد.

طی سال های اخیر عباس زاده تلاش زیادی برای بازگشت به پرسپولیس داشت اما یحیی گل محمدی اعتقادی به او نداشت و بی تردید او در بازی امروز نیز به دنبال آن است مثل بازی رفت با بازکردن دروازه پرسپولیس یک بار دیگر توانایی هایش را به یحیی و خط دفاعی پرقدرت سرخ های تهرانی دیکته کند.

آخرین نفر نیز کسی نیست جز حامد پاکدل که در همین نقل و انتقالات نیم فصل با قرار گرفتن در لیست مازاد یحیی راهی تراکتور شد و اگرچه تا به امروز کمتر از سوی خمز مورد توجه قرار گرفته اما بی تردید اگر یک دقیقه هم در زمین حضور پیدا کند، تمام توانایی ها و هنرش را برای گلزنی به پرسپولیس و بیرانوند به کار خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی