|

اعتراض باشگاه پرسپولیس به محروم نشدن دانشگر!

باشگاه پرسپولیس در کمیته استیناف به حکم اعلام شده در مورد اتفافات بازی با سپاهان اعتراض خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حکم کمیته انضباطی در مورد اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان صادر شد و طبق این حکم، محمد دانشگر با توجه به دفاعیات موجه تبرئه شد و باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل پرتاب اشیا و یک مورد مواد محترقه به زمین مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است سرخ پوشان از این حکم به شدت گلایه داشته و بخش حقوقی باشگاه نیز قرار است در فرصت باقی مانده در کمیته استیناف به صدور چنین آرایی اعتراض کند.

به نظر می رسد اولین مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به تبرئه شدن محمد دانشگر مربوط می شود. باشگاه پرسپولیس معتقد است شادی پس از گل این بازیکن باعث تحریک هواداران حاضر در ورزشگاه و حتی بیننده های تلویزیونی شده و کمیته انضباطی باید با دقت بیشتری این صحنه را بازبینی کند.

مورد دوم محل اعتراض باشگاه پرسپولیس نیز جریمه نقدی است که از سوی کمیته انضباطی برای این باشگاه درنظر گرفته شده است. باشگاه پرسپولیس معتقد است در شرایطی که همواره حتی هواداران برای بردن بطری آب به ورزشگاه با ممانعت مواجه می شوند چطور و چگونه هواداران منتسب به پرسپولیس به پرتاب اشیا و مواد محترقه به زمین مسابقه محکوم شده اند.

به هر روی بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس قرار است اعتراض خود را به کمیته استیناف ارسال کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها