|

ستاره سپاهان، غایب بزرگ در بازی با پرسپولیس؟!

وینگر سرعتی سپاهان به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل هوادار حضور نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان دیروز پس از مدت‌ها آلویس کامسوبا را به‌عنوان وینگر چپ در ترکیب ابتدایی خود داشت و ژوزه مورایس تصمیم گرفته بود امید نورافکن و ایگور کاتاتو را روی نیمکت بگذارد، اما این مربی پرتغالی در مسابقه با هوادار یکی دیگر از مهره‌های هجومی خود را دراختیار نداشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ محمد علی‌نژاد که در فصل جاری لیگ برتر دو گل مهم به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر تیمش تاثیرگذاری مستقیم داشته، بخاطر آسیب دیدگی در تمرینات اخیرشان، در فهرست بازی دیروز برابر هوادار تهران دیده نمی‌شد و مورایس برخلاف هفته گذشته نتوانست از این بازیکن سرعتی در ترکیب تیمش بهره ببرد.

علی‌نژاد که در دیدار رفت لیگ برتر مقابل هوادار تهران توانست پنالتی منجر به پیروزی تیمش را در ورزشگاه دستگردی بگیرد و در سه امتیاز سپاهان ایفای نقش کند، روز گذشته به دلیل آسیب دیدگی شانس حضور و درخشش دوباره برابر این تیم را از دست داد ولی امیدوار است زودتر به ترکیب تیمش برگردد.

این وینگر سپاهان در شرایطی با این مصدومیت مواجه شده که مشخص نیست به بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس می‌رسد و می‌تواند برابر تیمی که سال گذشته مقابل آن گلزنی کرده، به میدان برود یا آسیب دیدگی‌اش ادامه دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها