|

گلر استقلال به مسیر کلین شیت برمی‌گردد؟!

ناکامی 3 مدعی اصلی رسیدن به کلین‌شیت در هفته بیست‌ودوم باعث شده تا رقابت برای رسیدن به دستکش طلایی جذاب‌تر شود.

لینک کوتاه کپی شد

حسین حسینی فصل گذشته توانست با 17 کلین‌شیت لیگ بیست‌ویکم را به پایان ببرد و برای اولین‌بار در دوران فوتبال خود به دستکش طلایی در لیگ برتر رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ حالا در لیگ بیست‌ودوم، بازگشت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند به صف دروازه‌بانان لیگ برتر باعث شده تا رقابت جذاب‌تری برای مدعیان دستکش طلایی ایجاد شود و بازیکنانی مثل حامد لک و محمدرضا اخباری هم توانسته‌اند به روزهای خوب خود بازگردند و در این میان، حسین پورحمیدی هم با درخشش و شگفتی‌سازی خود را بازهم در بین مدعیان جای داده است.

روز بد دروازه‌بانان ملی‌پوش؛ از تبریز تا اصفهان

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس هفته گذشته توانست دوازدهمین کلین‌شیت خود را در لیگ بیست‌ودوم انجام بدهد تا بار دیگر به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها بازگردد و در کنار حسین پورحمیدی قرار گیرد. بیرانوند روز گذشته به دنبال آن بود تا بتواند سیزدهمین کلین‌شیت خود را مقابل تراکتور انجام بدهد اما او با وجود موفقیت در نیمه نخست، در نیمه دوم برابر ضربات محمد عباس‌زاده نتوانست موفق باشد و 2 بار دروازه خود را باز شده دید تا شمار کلین‌شیت‌هایش روی عدد 12 باقی بماند.

محمدرضا اخباری که هفته گذشته مقابل صنعت‌نفت ناکام در ثبت کلین‌شیت بود، امیدوار به آن بود که بتواند مقابل پرسپولیس بدرخشد و شمار کلین‌شیت‌هایش را به عدد 11 برساند اما مصدومیت به ستاره تراکتوری‌ها اجازه حضور در مقابل پرسپولیس را نداد تا او همچنان 10 کلین‌شیت داشته باشد. پیام نیازمند هم که در سودای 2رقمی کردن کلین‌شیت‌هایش بود، در اصفهان مقابل هوادار نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا بعد از بیرانوند و اخباری، نیازمند هم روز خوبی را پشت سر نگذارد.

درخشش «لک» و امیدواری «پورحمیدی»، «کنت» و «حسینی»

حامد لک دروازه‌بان باتجربه مس رفسنجان توانست برای سومین هفته متوالی کلین‌شیت کند. درخشش لک در درون دروازه مس باعث شد تا او هم به کورس مدعیان دستکش طلایی لیگ بیست‌ودوم اضافه شود؛ به‌طوری که حالا حامد لک با 10 کلین‌شیت در 2 قدمی بیرانوندِ صدرنشین ایستاده تا برخلاف فصل ناموفقی که در پرسپولیس گذراند، خود را در قامت مدعی دستکش طلایی نشان بدهد.

حسین پورحمیدی دروازه‌بان جوان آلومینیوم اراک با توجه به ناکامی بیرانوند، حالا این فرصت را دارد تا امروز در بندرانزلی بتواند مقابل ملوان بدرخشد و با ثبت کلین‌شیت، خود را بار دیگر یکه‌تاز جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها کند. در کنار پورحمیدی، حسین حسینی در مصاف استقلال - گل‌گهر در سودای دهمین کلین‌شیت خود است و کریستوفر کنت هم در دوئل فولاد خوزستان مقابل مس کرمان به دنبال آن است تا شمار کلین‌شیت‌های خود را به عدد 11 برساند و به روزهای خوبش در فولاد ادامه بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها