|

مثل پرونده کالدرون-پرسپولیس، به استقلال هم کمک می شود؟

قائم مقام باشگاه استقلال اعتقاد دارد که برای پرداخت بدهی مربی سابق ایتالیایی به کمک جدی دولت احتیاج دارند.

لینک کوتاه کپی شد

علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال درباره وضعیت پرونده استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: استقلال در حال حاضر همانطور که مدیریت اعلام کردند، بزرگترین دغدغه‌اش حرفه‌ای سازی و کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است. متاسفانه بدهی ۱۰۰ میلیاردی به استراماچونی بزرگترین معضل باشگاه است. مدیریت محترم جلسات بسیار زیادی را با اسپانسرها برای سال آینده و هم‌چنین مسئولان دولتی برگزار کردند تا نسبت به حل و‌ فصل موضوع اقدام کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وی در ادامه گفت: جلسه‌ای را با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر محترم ورزش داشته‌اند تا این قضیه حل شود. اینجا نباید به موضوع استقلال و پرسپولیس نگاه کرد. الان بحث ملی است. اگر این معضل حل نشود و باشگاه استقلال اگر تا دهم فروردین ماه پول استراماچونی را پرداخت نکند، دردسر می‌شود. بعضی‌ها فکر می‌کنند که ما تا ۱۰ فروردین فرصت پرداخت داریم. اما اینطور نیست، تا ۱۰ فروردین آقای استراماچونی برگه رضایت خود را باید به فیفا ارائه کرده تا به فدراسیون اعلام کنند.

امیری ادامه داد: آقای فتح‌الله‌زاده‌ به طور جدی دنبال ۲ اسپانسر هستند و آن‌ را پیگیری می‌کنند. آقای فتح‌الله‌زا‌ه ۴ ماه است که به باشگاه آمده‌اند و مشکلات عدیده‌ای را پشت سر گذاشتند. زمانی که ایشان آمدند، کمتر از ۲۰ درصد به بازیکنان پرداخت شد و پنجره استقلال نیز بسته بود. امید اول ما به خداست و‌ دوم به دولت محترم است. همانطور که در بحث کالدرون و ویلموتس پای قضیه آمدند. اینجا هم باید بیایند. این پول را به استقلال ببخشند یا قرض دهند. ما سال آینده این پول را به دولت بازمی‌گردانیم و مشکلی نداریم. فقط به عنوان قرض یا وام به ما بدهند. الان فرصتی نداریم و فقط ۱۰ تا ۱۲ روز باقی مانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها