|

فاجعه در پی‌اس‌جی: فوق ستاره فصل را از دست داد!

با اعلام رسمی PSG، نیمار از ناحیه مچ پای راست جراحی خواهد شد و دست کم تا سه ماه از میادین دور خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

درحالیکه دو روز به بازی بزرگ پاری سن ژرمن با بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان باقی مانده باشگاه فرانسوی خبری تلخ درباره ستاره برزیلی‌اش نیمار اعلام کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بر اساس اعلام پاری سن ژرمن نیمار که مدتی بود از ناحیه مچ پای راست آسیب دیده بود باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و دست کم سه ماه از میادین دور خواهد بود. به این ترتیب ستاره برزیلی عملا این فصل را از دست خواهد داد.

1829345

نیمار دو هفته پیش در بازی پی‌اس‌جی مقابل لیل آسیب دید. این ستاره برزیلی روز شنبه و در جریان دیدار تیمش مقابل نانت با چوب زیر بغل در استاد دو فرانس حاضر شد. تیم پزشکی پاری سن ژرمن در اطلاعیه‌ای که امروز منتشر شده اعلام کرد نیمار به دلیل مصدومیت‌های متعدد از ناحیه مچ پای راست در قطر جراحی خواهد شد. 

در اطلاعیه پاری سن ژرمن چنین آمده است:" نیمار در سالهای اخیر بارها از ناحیه مچ پای راست آسیب دیده و مشکل داشته است. او آخرین بار روز 20 فوریه از همین ناحیه دچار کشیدگی شد و تیم پزشکی باشگاه توصیه کرد که او جراحی شود. هدف این است که ریسک بازگشت مصدومیت او از بین برود. همه متخصصانی که در این باره با آنها مشورت شد نظر تیم پزشکی باشگاه را تایید کردند. این عمل جراحی در روزهای آینده در بیمارستان ASPETAR در دوحه قطر انجام خواهد شد. انتظار می‌رود بازگشت نیمار به تمرینات گروهی سه تا چهار ماه طول بکشد".

1829346

به این ترتیب نیمار تا پایان فصل جاری دیگر به ترکیب پی‌اس‌جی برنخواهد گشت و زمان حضور دوباره او در تمرینات از میانه تابستان خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها