|

پنالتی استقلال مقابل گل گهر درست بود؟

کارشناس داوری: پنالتی استقلال درست بود اما پیش از گل اول این تیم داور باید به سود گل‌گهر خطا می‌گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

علی میرزابیگی، در مورد قضاوت تیم داوری بازی استقلال و گل گهر ، اظهار داشت: در جریان این مسابقه بارها روی رضا شکاری به ویژه توسط کوین یامگا خطا شد. داور باید به این حرکات عکس‌العمل نشان داده و پس از دومین یا سومین بار به هر بازیکنی که روی شکاری مرتکب خطا می‌شد، کارت زرد نشان می‌داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ وی افزود: یکی از موارد نشان دادن کارت زرد این است که قوانین را مکرر نقض کنید. محمدرضا حسینی نیز بارها به داور بازی اعتراض کرده و با دست خود، حرکات اعتراض‌آمیز به داور نشان می‌داد. حتی یک یا دو بار بنیادی‌فر را لمس کرد. او اواخر بازی درون محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد و با زانوی راست خود به پشت ران رضا میرزایی ضربه زد. به همین دلیل پنالتی استقلال درست بود. اعلام این پنالتی صحیح و تصمیم خوب داور بود.

کارشناس داوری تأکید کرد: در دقیقه‌ 90 و 18 ثانیه قبل از گل اول استقلال، در مرکز زمین بازیکن این تیم روی کی روش استنلی، زمانی که با هم برای زدن ضربه سر بلند شدند، خراب شد و به همین دلیل بنیادی‌فر پس از ضربه سر زدن بازیکن گل گهر باید خطای بازیکن استقلال را می‌گرفت.

میرزابیگی عنوان کرد: در مورد صحنه‌های نیمه اول هم باید بگویم گل گل‌گهر با کار خوب کمک داور به درستی سالم تشخیص داده شد، زیرا شکاری به هیچ وجه در آفساید نبود. در یک صحنه نیز مهدی قائدی شوت زد اما توپ در پشت محوطه جریمه به دست بازیکن گل‌گهر برخورد کرد و این خطا بیرون محوطه بود. البته کارت زرد به سهرابیان به این دلیل که شوت به سمت دروازه گل‌گهر زده شد، درست بود.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها