|

گل گهر دیگر با استقلال بازی نمی کند!

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در جنجالی‌ترین شکل ممکن به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گل‌گهر سیرجان تا دقیقه 90 در ورزشگاه آزادی با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود و همه معادلات به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی بود و با وجود مالکیت استقلالی‌ها بر توپ‌ومیدان و حملات سریالی آن‌ها، خبری از گل نبود. با وجود ناکامی آبی‌ها در گلزنی تا دقیقه 90، اما در وقت‌های اضافی کاملاً معادلات علیه گل‌گهر و به سود استقلال تغییر کرد و شاگردان ریکاردو سا پینتو توانستند 3 امتیاز شیرین خانگی را به‌دست آورند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ استقلالی‌ها که در بازی رفت هم مقابل گل‌گهر تا دقیقه 90 با تساوی 1-1 کارشان را دنبال می‌کردند و بعد از آن در وقت‌های تلف شده یک ضربه پنالتی به سود آبی‌ها اعلام شد و کوین یامگا توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را به‌ثمر برساند، در بازی برگشت هم سناریویی مشابه را تجربه کردند و بعد از سوپرگل رضا میرزایی، این بازیکن تعویضی توانست برای تیمش پنالتی بگیرد تا کوین یامگا بازهم در نقش فرشته نجات برای آبی‌ها بدرخشد و تیمش را به پیروزی برساند.

قرار نیست حق رفته استقلال را مقابل ما نقد کنید!

کادرفنی و بازیکنان گل‌گهر به شدت نسبت به تصمیم موعود بنیادی‌فر اعتراض داشتند و معتقد بودند که داور باتجربه مسابقه در دقیقه (6+90) تصمیم اشتباهی را علیه تیم‌شان گرفته و در صحنه برخورد محمدرضا حسینی و رضا میرزایی نباید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌شد اما بنیادی‌فر پای تصمیم خود ایستاد و با وجود مشورت با سایر همکاران خود تصمیمش را تغییر نداد.

باشگاه گل‌گهر بلافاصله بعد از اتمام بازی با انتشار ویدئو لحظه اعلام پنالتی به سود استقلال بیانیه‌ای تند را علیه مدیران فدراسیون فوتبال صادر کرد که در این بیانیه آمده است : «به خودتان شک کنید! واقعا همه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ و داوری از بالا تا پایین متوجه آن چه در بازی‌های استقلال و گل‌گهر می‌گذرد نیستند؟ در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال ۶ پنالتی بحث برانگیز به ضرر گل‌گهر گرفته شده است و یکی بازی هم با رای کمیته انضباطی در عین بی عدالتی به ضرر گل‌گهر اعلام شده است».

گل‌گهری‌ها با گلایه از اتفاقات رخ داده، فدراسیون فوتبال را هم تهدید کردند که دیگر در مقابل استقلال بازی نمی‌کنند، به‌طوری که در بیانیه این تیم سیرجانی آمده است: «اگر قاعده بازی این است ما از سال بعد مقابل استقلال به میدان نخواهیم رفت. قرار نیست حق رفته استقلال در بازی های دیگر را برابر تیم ما نقد کنند هر بار با یک اتفاق مشابه».

کارشناسان داوری گفتند پنالتی درست بود

باشگاه استقلال هم البته در فضای ملتهب بعد از اتمام تقابل تیم‌شان مقابل گل‌گهر نسبت به اتفاقات اواخر بازی واکنش نشان داد. آبی‌ها با انتشار لحظه سرنگونی رضا میرزایی در محوطه جریمه گل‌گهر به‌نوعی به بیانیه منتشره از سوی تیم حریف واکنش نشان دادند و در پیامی هم نظر کارشناسان داوری را منتشر کردند تا اثبات کنند که پنالتی اعلام شده به سود تیم‌شان درست بوده است.

رسانه رسمی باشگاه استقلال با اشاره به اظهارات برخی کارشناسان اعلام کرد: «تورج حق‌وردی و ابراهیم میرزابیگی از کارشناسان داوری در گفت‌وگو با رسانه‌ها: پنالتی رخ داده بر روی رضا میرزایی صحیح بود».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها