|

پدیده 18 ساله برزیلی احتمالا راهی بارسلونا خواهد شد

باشگاه بارسلونا توانسته در راه جذب ویتور روکه قدم های بسیار مثبتی را بردارد.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته رلوو، هرچند که بارسلونا در ماه های اخیر با انواع و اقسام بحران ها دست و پنجه نرم کرده است اما با وجود مشکلات مربوط به فیرپلی مالی این تیم همچنان به دنبال قدرتمندتر کردن خود در بازار نقل و انتقالات است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ خوان لاپورتا در روزهای اخیر به روند مذاکرات با باشگاه اتلتیکو پارانانئزه برای خرید ویتور روکه از این تیم شتاب بخشیده است. انجام این انتقال پیچیده است اما به نظر می رسد بالاخره در مسیر درست پیش می رود.

ویتور روکه 18 ساله برای جانشینی روبرت لواندوفسکی انتخاب شده که به زودی 35 ساله می شود. پس از بررسی های زیاد، مربیان، مدیران ورزشی و تیم بازبینی بازی های باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسیده اند که باید برای خرید ویتور روکه هر چه سریع تر اقدام کنند،  حتی اکر در حال حاضر نتوانند قرارداد او را ثبت کنند. در روزهای اخیر مذاکرات بارسلونا و پارانائنزه به فاز دوم وارد شده است. تا به حال فقط از تمایل ویتور روکه آن هم از سوی ایجنتش برای بازی در بارسلونا پرده برداشته شده بود اما حالا طی تماس مستقیم، مواضع دو باشگاه به هم نزدیک شده است.

خرید ویتور روکه برای بارسلونا 40 میلیون یورو با پاداش ها هزینه دارد. با این که بارسلونا در حال حاضر نمی تواند بازیکنی را در تیم ثبت کنند اما آن ها به هر شکل ویتور روکه را می خواهند. از سوی دیگر اتلتیکو پارانائنزه با شرایط بارسلونا کنار آمده است و با قرارداد قرضی این بازیکن و بند خرید در تابستان 2024 هم مشکلی ندارد. تلاش بارسلونا برای خرید روکه می تواند تاییدیه ای در فروش یک بازیکن پرآوازه در بارسلونا باشد. نام آنسو فاتی به عنوان یک گزینه احتمالی برای فروش توسط بارسلونا در هفته های اخیر شنیده شده است. از این نکته هم نباید گذشت که بارسلونا باید 200 میلیون یورو از دستمزدهای پرداختی اش را کاهش دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها