|

ساپینتو بی خیال یک بازیکن شد!

در دیدار استقلال – گل گهر عدم حضور دو بازیکن کلیدی در ترکیب تیم آبی جالب توجه بود.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بازیکنانی که در جمع استقلالی ها حضور نداشت سجاد شهباززاده بود. مهاجمی که در بازی با نساجی بعد از ورود به میدان می توانست، در یک موقعیت خوب استقلال را دو بر یک پیش بیاندازد و به سه امتیاز بازی برساند اما او همانند همه بازی هایی که انجام داد، در نواختن ضربه نهایی دقت عمل لازم را نداشت و توپ او از کنار تیر عمودی به بیرون رفت تا هم آه از نهاد استقلالی ها بلند شود و هم ریکاردو ساپینتو در جایگاه ویِژه استادیوم شهید وطنی روی میز بکوبد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ بعد از این بازی تماشاگران تیم استقلال در فضای مجازی گلایه های شدیدی را نسبت به سجاد شهباززاده مطرح کردند. البته روی ماتا دستیار اول ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری به هیچ وجه حاضر نشد، عدم کسب سه امتیاز را به بازیکنان و فرصت هایی که از دست دادند! ربط داد. سرمربی تیم استقلال هم این طور رفتار می کند و در هیچ یک از کنفرانس ها حاضر نشد، شکست یا از دست دادن امتیاز را به یک بازیکن ربط دهد. استراحت به سجاد شهباززاده به نظر می رسد، به خاطر فرصت دادن به این بازیکن برای بهبود شرایط روحی و روانی است و به نوعی سرمربی تیم استقلال سعی کرد، با اجرای این تصمیم فشار روحی و روانی را ازروی این مهاجم بردارد تا با امید به کار ادامه دهد و در بازی های آتی برای استقلال گلزنی کند.

قلم قرمز ساپینتو روی اسم ستاره های استقلال/ این ۲ بازیکن احیا می شوند؟

دیگر بازیکنی که در مصاف با گل گهر در لیست استقلال قرار نگرفت، ابوالفضل جلالی بود. بازیکنی که هر گاه به میدان می آید، در سمت چپ استقلال خوب بازی می کند و پایه گذار گل می شود. او هم این روزها به خاطرعدم حضور در ترکیب ثابت تیم به نظر می رسد، تحت فشار است و گاهی بعد از ورود به میدان می خواهد، دست به بازی فوق العاده بزند تا حضورش را در ترکیب تیم نهایی کند و این نمایش گاهی در تضاد با خواسته هایی است که ریکاردو ساپینتو از ملی پوش تیمش دارد. ابوالفضل جلالی همانند سجاد شهباززاده در بازی با گل گهر استراحت کرد. به طور حتم ریکاردو روی این دو بازیکن هم در ۸ بازی باقی مانده و دیدارهای حذفی حساب باز کرده است. به خصوص که در این فصل و در بازی های متعدد بازیکنان تعویض گره گشای بازی بودند و یکی از آنها هم ابوالفضل جلالی است که این نقش را در بازی با ملوان به خوبی ایفاء کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها