|

نگرانی بزرگ در اردوی پرسپولیس

پرسپولیس شنبه هفته آینده در بازی مهم برابر سپاهان به میدان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از نمایش موفق طی چند بازی اخیر، اکنون پرسپولیسی‌ها امید زیادی دارند بتوانند در دیدار خانگی مقابل سپاهان برابر حریف به برتری دست یافته و بار دیگر صدر جدول را پیش از سال نو از آن خود کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ یحیی گل محمدی اما اکنون با دردسر بزرگی مواجه شده است؛ تیم او در شرایطی برابر تراکتور در تبریز به برتری دست یافت که ترکیب او با توجه به شرایط عجیبی که برای بازیکنانش شکل گرفته بود، دچار تغییرات بزرگی شده بود.

بعد از مصدومیت سعید صادقی و شیخ دیاباته که آنها را از همراهی تیم طی دیدارهای اخیر محروم کرده بود، میلاد سرلک نیز در جریان گرم کردن پیش از دیدار مقابل تراکتور دچار مصدومیت شد و از ترکیب خارج شد. این اما پایان ماجرا نبود و گئورگی گولسیانی نیز با توجه به شدت بیماری سرماخوردگی نتوانست این تیم را همراهی کند و در آخرین لحظه از ترکیب خارج شد.

در این بازی وحید امیری و علیرضا بیرانوند نیز با مصدومیت‌هایی همراه بودند که در نهایت تا پایان بازی تیم را همراهی کردند. افشین پیروانی نیز جدیدترین بیمار پرسپولیس در روزهایی که اردوگاه این تیم مورد هجوم ویروس سرماخوردگی شده، محسوب می‌شود.

با این شرایط و نگرانی بزرگی که برای دیگر بازیکنان برای دور ماندن از بیماری شکل گرفته، باید دید یحیی گل محمدی با چه شرایطی تیمش را آماده دیدار با سپاهان خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی