|

کنایه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به گل گهری ها!

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به بیانیه گل گهر واکنش تندی نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد مومنی درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی با گل‌گهر از این جهت خوب بود که استقلال نیاز به پیروزی داشت و برای آن 90 و چند دقیقه تلاش کرد و دست از تلاش برنداشت. این کار جای تقدیر و تشکر دارد و به بازیکنان دست مریزاد می‌گوییم، ولی به این سادگی هم نباید گل بخوریم و اگر دوباره این اتفاق بیفتد رنج و استرس به تیم و هواداران سرایت می‌کند. استقلال روز گذشته کار سختی را انتخاب کرد، ولی شیرینی آن برد آنقدر زیاد بود که همه با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند. استقلال نباید دیگر اجازه دهد به راحتی دروازه‌اش باز شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی در مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی گل‌گهر به اعلام خطای پنالتی به سود استقلال و بیانیه این باشگاه گفت:

تا دقیقه 90 همه چیز خوب بود و تنها 30 ثانیه آخر برای‌شان مشکل پیش آمد که آنهم به خاطر پنالتی بود. استقلال تا قبل از پنالتی خیلی خوب بازی کرد و همه موقعیت‌های این تیم را دیدند. بهتر است آقایان همان ادبیات قبل از دقیقه 90 را به کار ببرند و نگاه‌شان همانی باشد که تا قبل از پنالتی داشتند.

اطرافیان قلعه‌نویی خودشان را شیرین نکنند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:

امیر قلعه‌نویی و بیشتر اعضای کادر فنی و بازیکنان گل‌گهر استقلالی هستند و همه اعتبارشان را از استقلال گرفتند، ولی در دو تیمِ متفاوت کار می‌کنند. قلعه‌نویی یکی از بزرگان استقلال است و همیشه احترام پیشکسوتان برای ما واجب است، اما دیگران از حضور او سوءاستفاده نکرده و خودشان را شیرین نکنند. شاخصه رفتاری قلعه‌نویی آنقدر بالاست که وقتی بازیکن تیمش اشتباه کند، آن را می‌پذیرد، ولی برخی از اعضای کادر فنی او خودشان را کاسه داغ‌تر از آش می‌کنند. اینکه بخواهند با این کارها خودشان را عزیز کنند کار درستی نیست.

گل‌گهری‌ کاسه داغ‌تر از آش نشوند

«ما از یک شکست خانگی فرار و سه امتیازی شیرین را به هواداران تقدیم کردیم.»، مومنی با بیان این جمله تصریح کرد:

اینکه بازیکن حریف به دلیل دوندگی بیش از اندازه در دفاع مرتکب اشتباه شد، نه استقلال مقصر است و نه هوادارانش. استقلال مزد زحمت و تلاشش در کار گروهی و تاکتیکی را که سرمربی تعیین کرده بود، گرفت. اینکه گل‌گهری بیانیه دادند که دیگر با استقلال بازی نمی‌کنند، برای‌مان مهم نیست. استقلال هم راغب نیست با تیم‌هایی که چنین ادبیاتی به کار می‌برند، بازی کند. برای قلعه‌نویی و استقلالی‌هایی که در گل‌گهر حضور دارند، احترام قائل هستیم، همانطوری که قبل از شروع بازی به سمت‌شان رفتیم تا تقدیر کنیم، اما در شأن و شخصیت باشگاهی مثل گل‌گهر نیست که برخی‌ها بخواهند در آنجا از هر ادبیاتی استفاده کنند. استقلال دارای پیشینه‌ای بزرگ است و خیلی از بزرگان در اینجا تربیت شده‌اند. بهتر است گل‌گهری‌ها حواشی ایجاد نکنند و کاسه داغ‌تر از آش نشوند.

تقدیر، کمترین کار ما برای قلعه‌نویی بود

وی همچنین راجع به تقدیر او و دیگر مدیران استقلال از قلعه‌نویی و دستیارانش گفت:

تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم، همین بود. قلعه‌نویی افتخارات بزرگی برای استقلال آورده است و وظیفه‌مان بود که از او تقدیر کنیم. کمترین کاری که می‌توانستیم انجام دهیم همین تقدیر کردن بود.

پیگیر وضعیت ساپینتو هستیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا ریکاردو ساپینتو در بازی هفته آینده مقابل فولاد خوزستان محروم است یا نه، گفت:

پیگیر هستیم که تکلیف را بدانیم. هنوز اخبار محکم و صد درصدی به ما داده نشده و تیم حقوقی باشگاه پیگیر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها