|

سازمان لیگ به درخواست پرسپولیس توجهی ندارد!

مسئولان سازمان لیگ به درخواست باشگاه پرسپولیس برای برنامه ریزی عادلانه رقابت های لیگ بی توجهی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که پیش بینی می شد با توجه به اعتراض باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ در برنامه ریزی مسابقات پیش رو تجدید نظر کند اما به نظر می رسد پرسپولیس باید همچنان زودتر از استقلال و سپاهان به میدان برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ چند روز قبل بود که باشگاه پرسپولیس در نامه ای رسمی به برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراض و در این نامه تاکید کرد با توجه به هفته های حساس پیش رو و رقابت شانه شانه تیم ها در بالای جدول چرا پرسپولیس به عنوان یکی از تیم های مدعی قهرمانی باید بازی های خود را زودتر از دو مدعی دیگر برگزار کرده و در هفته های پیش رو استقلال و سپاهان با اطلاع و آگاهی از نتایج بازی های پرسپولیس مقابل حریفان خود به میدان بروند؟

با این اعتراض پیش بینی می شد سازمان لیگ در برنامه خود تجدید نظر کرده و یک هفته در میان بازی های سه تیم را در یک روز یا به عدالت قبل و بعد از بازی های رقیب برگزار کند. اما این اتفاق رخ نداده و پرسپولیس در هفته های اخیر و تا 4 هفته دیگر یعنی تا پایان هفته 26 باید زودتر از استقلال و سپاهان بازی کند و این دو تیم با اطلاع از نتیجه ای که پرسپولیس مقابل حریفانش به دست آورده به میدان می روند.

همان چیزی که در هفته جاری رقابت ها رخ داد و سپاهان در خانه اش به پیروزی رسید و استقلال با آگاهی از برد حساس پرسپولیس مقابل تراکتور در خانه خود برابر گل گهر تا پایان دقایق تلف شده سعی کرد نتیجه را برگردانده و حتی در دقیقه 6+90 با اعلام خطای پنالتی بازی را به نفع خود به پایان برساند.

البته نباید این نکته را نادیده گرفت که در نیم فصل اول پرسپولیس در چند هفته دیرتر از استقلال بازی کرد اما حساسیت های آن بازی ها با این مقطع از لیگ که حتی یک امتیاز نیز می تواند سرنوشت قهرمانی را عوض کند قابل قیاس نیست و بی شک ادامه این روند می تواند ابهامات زیادی را ایجاد کند.

حالا باید دید درنهایت سازمان لیگ در خصوص این اعتراض باشگاه پرسپولیس و هوادارانش چه تصمیمی خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها