|

درخواست مهم پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با سپاهان

پرسپولیس خواهان برگزاری بازی با سپاهان با حداکثر تعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی شده است

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ و انتشار بیانیه‌ای، درخواست کرد بازی‌های این تیم در ورزشگاه آزادی با حضور حداکثری تماشاگران برگزار شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ در بیانیه پرسپولیس آمده است:

در شرایطی که در مسابقات لیگ گاه شاهد حضور کامل هواداران در ورزشگاه‌ها هستیم، اما نسبت به پایتخت‌نشینان و باشگاه پرسپولیس تبعیض ایجاد شده است و سهمیه اندکی برای بلیت فروشی اعلام می‌شود که بالغ بر ۷ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی هم نمی‌گردد.

از سوی دیگر شاهد هستیم در خارج از تهران از جمله دیدار‌هایی که در آن‌ها میهمان بوده‌ایم مجوز استفاده از حداقل ظرفیت ورزشگاه به تیم مقابل داده شده است. در این بین حتی با وجودی که پرسپولیس از این مسئله محروم بوده است و با یک تبعیض آشکار روبه‌رو بودیم نه تنها به این مسئله معترض نشدیم بلکه از این امر استقبال کرده‌ایم.

بر اساس تمام این موارد باشگاه پرسپولیس بار دیگر و در قالب نامه رسمی با هدف رعایت عدالت و رفع تبعیض بین تیم‌ها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی نزد دوست‌داران فوتبال، از سازمان لیگ فوتبال ایران خواست، از هفته بیست و سوم لیگ خلیج فارس تا پایان لیگ شرایط لازم را برای برگزاری بازی‌های پرسپولیس، جهت حضور تماشاگران فوتبال و بهره‌مندی هر دو تیم از حضور هواداران‌شان براساس سهمیه قانونی با حداکثر ظرفیت ممکن ورزشگاه آزادی، فراهم آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها