|

رسوایی دیگر برای باشگاه بارسلونا

دادستانی اسپانیا از بارسلونا به اتهام پرداخت 7میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران بین سال‌های 2001 تا 2018، رسما شکایت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا بعد از اتهام به پرداخت رشوه به نایب رئیس کمیته داوران، حالا با شکایت دادستانی این شهر نیز مواجه خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ دادستانی اسپانیا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت ۷ میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸، رسما شکایت خواهد کرد.

روزنامه اسپانیایی ال‌پائیس در گزارشی نوشته دادستانی کل اسپانیا تصمیم گرفته از باشگاه بارسلونا به دلیل پرداختی‌هایش به خوزه ماریا انریکس نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، شکایت کند و این باشگاه را به فساد ادامه‌دار در ورزش متهم کرده است. این شکایت علیه باشگاه به عنوان مسئول این تخلف و همچنین جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق، مطرح شده است.

شکایتی که دادستانی قرار است ارائه کند، علیه باشگاه بارسلونا به عنوان یک نهاد حقوقی است و بر اساس اسناد تایید شده از سوی منابع قضایی در مورد پرداخت‌های هفت میلیون یورویی بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ خواهد بود.

طبق این گزارش، دادستانی، باشگاه بارسلونا را به فساد تجاری متهم خواهد کرد، جرمی که با اصلاحات کیفری در سال ۲۰۱۰ لازم‌الاجرا شد و شامل کلاهبرداری در زمینه ورزش نیز می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها