|

یحیی سپاهان را دوباره سورپرایز می کند؟!

در خط حمله، یحیی گزینه های زیادی را می تواند انتخاب کند.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی که همواره سعی داشت تا از ترکیب ثابت برای تیمش استفاده کند، حالا تغییر رویه داده و در اختیار داشتن ستارگان پرشمار باعث شده تا سرمربی پرسپولیس در هر مسابقه به‌دنبال ایده‌آل‌ترین ممکن باشد و فعلاً خبری از ثبات در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ به طور مثال در تقابل هفته گذشته پرسپولیس مقابل تراکتور، گل‌محمدی در تصمیمی غیرمنتظره به سراغ نیمکت‌نشین کردن عیسی آل‌کثیر رفت و به جای او از محمد عمری در خط حمله سرخ‌ها در کنار لیاندرو پریرا استفاده کرد.

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از موفقیت لحظه‌آخری در تبریز و رسیدن به ۳ امتیاز، حالا باید خود را برای مصاف حساس با سپاهان اصفهان آماده کنند و بدون‌شک باتوجه به رقابت میلی‌متری تیم‌ها برای رسیدن به جام قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم، نتیجه این مسابقه می‌تواند در سرنوشت پرسپولیس در پایان فصل تاثیرگذار باشد. به ویژه آنکه قانون بازی رودررو در صورت برابری امتیازات مطرح است و همین مسئله باعث شده تا سرخ‌پوشان پایتخت بتوانند با کسب پیروزی برابر سپاهان، گامی بلند به سوی قهرمانی در فصل جاری بردارند.

معمای بزرگ و پیچیده در خط حمله پرسپولیس؛ همه در انتظار تصمیم مهم یحیی/ از محمد عمری بی تفاوت نگذر؛ از دیاباته چشم پوشی نکن!

دیاباته به ترکیب اصلی بر می‌گردد؟

شیخ دیاباته بیشتر از آنکه در فوتبال ایران در زمین چمن دیده شده باشد، در کلینیک درمانی بوده است! با این‌حال مهاجم بلندقامت مالیایی همواره نشان داده که در زمان حضورش در ترکیب (چه در دوره حضور در استقلال و چه در دوره حضور در پرسپولیس) می‌تواند به کمک تیمش بیاید. دیاباته که در ۲ بازی اخیر تیمش به دلیل مصدومیت حضور نداشت، حالا رفته‌رفته آماده می‌شود تا در آخرین بازی سال پرسپولیس حضور داشته باشد و حضوری فعال در تمرینات گروهی روز گذشته نشان می‌دهد که دیاباته در حال نزدیک‌شدن به شرایط ایده‌آل است.

یحیی گل‌محمدی در خط حمله در لیگ بیست‌ودوم بارها تغییر و تحولات ایجاد کرده و زوج‌های مختلفی را برای رسیدن به موفقیت آزموده است اما باتوجه به کارنامه موفق دیاباته و ۳ بار گلزنی برای سرخ‌پوشان پایتخت در ۸ مسابقه، احتمالاً این مهاجم بلندقامت برای مصاف با خط دفاعی باتجربه و بلندقامت سپاهان به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت بازخواهد گشت.

چالش رسیدن به ترکیب ایده‌آل

گل‌محمدی برای چینش خط حمله تیمش برای مصاف با سپاهان، در کنار اینکه شیخ دیاباته را در دسترس خود می‌بیند، می‌تواند از عیسی آل‌کثیر، لئاندرو پریرا و محمد عمری هم استفاده کند. باتوجه به نمایش درخشان عمری در مصاف با تراکتور، خروج او از ترکیب پرسپولیس دور از ذهن به نظر می‌رسد اما احتمال تغییر پست ستاره جوان سرخ‌ها و انتقال او به پست وینگر وجود دارد تا معمای خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت آسان‌تر حل شود.

سرمربی پرسپولیس در بازی‌های گذشته سعی کرده تا با اعتماد به لیاندرو پریرا به نوعی بتواند مهاجم برزیلی را در شرایط مسابقه قرار بدهد اما عملکرد نه چندان خوب پریرا باعث شده تا احتمال نیمکت‌نشینی او در مصاف با سپاهان مطرح شود. در صورت رسیدن دیاباته به فرم ایده‌آل و امکان حضور در ترکیب اولیه، به نظر می‌رسد که برای مصاف حساس با طلایی‌پوشان اصفهانی، یحیی گل‌محمدی به سراغ زوج دیاباته-آل‌کثیر خواهد رفت و امیدوار است که بتوانند این زوج بعد از درخشش در آبادان مقابل صنعت‌نفت، این‌بار در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل هم بدرخشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها